سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازار/ گوجه فرنگی کیلویی ۴۵۰۰ تومان شد


بازار/ گوجه فرنگی کیلویی ۴۵۰۰ تومان شدتسنیم/ قیمت گوجه فرنگی درسطح خرده فروشی تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت اما رئیس اتحادیه فرشندگان میوه و تره بار در این باره معتقد است که این گرانی مقطعی بوده و قیمت این محصول به زودی با آمدن محصولات سایر مناطق کاهش می‌یابد.

قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی در سطح بازار مصرف تا 4 هزار و 500 تومان افزایش یافته و درمقایسه با هفته گذشته افزایش بیش از 2 برابری داشته است.

بنابراین گزارش اولین دلیلی که برای گرانی این محصول به ذهن می‌رسد، صدمه دیدن صیفی جات زارعان درسیل روز‌های اخیر و در نتیجه کم شدن عرضه این محصول به بازار است اما حسین مهاجران در این ارتباط به تسنیم گفت: درباره آسیب دیدن صیفی جات کشاورزان اهواز و اندیمشک گزارشی به دست ما نرسیده است.

وی افزود:در یک هفته گذشته قیمت گوجه فرنگی بالا رفته و در عوض آن قیمت خیار کاهش داشته است و دلیل این افزایش قیمت‌گوجه فرنگی پایان یافتن تولید یک منطقه و کاهش عرضه این محصول به بازار است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تهران ادامه داد: این افزایش قیمت موقت بوده و قیمت گوجه فرنگی به زودی با آمدن محصول مناطق جدید کاهش می‌یابد.

بنا بر این گزارش، هرکیلوگرم گوجه‌فرنگی تا هفته گذشته در خرده فروشی هزار و 200 تا هزار و 500 تومان به فروش می‌رسید.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
گوجه فرنگی کیلویی 250 تومان