سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



به روز‌رسانی NFS 2015 با هدف رفع مشکلات هوش مصنوعی بازی به زودی عرضه خواهد شد


به روز‌رسانی NFS 2015 با هدف رفع مشکلات هوش مصنوعی بازی به زودی عرضه خواهد شد

استودیو گوست‌گیمز اطلاعاتی از به‌روز‌رسانی جدید بازی Need for Speed 2015 ارایه کرده که بر‌اساس آن شاهد بهبود هوش‌مصنوعی بازی، اضافه شدن چراغ‌های نئون و چند مورد دیگر خواهیم بود.

زومجی/ استودیو گوست‌گیمز اطلاعاتی از به‌روز‌رسانی جدید بازی Need for Speed 2015 ارایه کرده که بر‌اساس آن شاهد بهبود هوش‌مصنوعی بازی، اضافه شدن چراغ‌های نئون و چند مورد دیگر خواهیم بود.

آخرین نسخه از سری بازی‌های نید فور اسپید چندی پیش برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شد و توانست در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کند. یکی از مشکلاتی که بازی Need for Speed 2015 از آن رنج می‌برد و در بررسی نیز به آن اشاره کردیم، ضعیف بودن هوش‌مصنوعی رانندگان حریف است که هر از گاهی رانندگی در این بازی را به یک تجربه عذاب‌آور تبدیل می‌کند. حال بن والکِ، مدیر انجمن گوست‌گیمز، اعلام کرده که این استودیو از مشکل مذکور اطلاع دارد و بر اساس بازخورد‌هایی که از گیمر‌ها دریافت کرده، به‌روز‌رسانی بعدی بازی را با هدف رفع این مشکل عرضه خواهد کرد تا تجربه کلی بازی را بهبود ببخشد.

البته آپدیت بازی فقط محدود به بهبود هوش‌مصنوعی نخواهد بود و تغییرات دیگری نیز در راه «نید فور اسپید ۲۰۱۵» هستند. از این رو شاهد نمایش داده شدن رویداد‌های جدید در منوی اصلی بازی خواهیم بود که جوایزی مثل پول یا محبوبیت بیش‌تر و تخفیف‌های مختلف را شامل می‌شوند. اولین رویداد از این جنس، از تاریخ ۳ آذر آغاز خواهد شد و تخفیفی ۴۰ درصدی برای ارتقا‌های بازی در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

همچنین دو خودروی Hoonicorn و Lamborghini Diablo SV که به ترتیب متعلق به گروه‌های «کن بلاک» و «موروهوشی» هستند، به بازی اضافه خواهند شد که خودروی لامبورگینی از نوعی چراغ نئون اختصاصی بهره می‌برد. این چراغ‌ها فعلا فقط مختص این خودرو هستند و احتمالا در آینده برای خودرو‌های دیگر نیز عرضه شوند.

به‌روزرسانی جدید NFS 2015 بهبود‌هایی نیز در بخش شخصی‌سازی خودرو‌ها در پی خواهد داشت و اولین آن‌ها ارتقای نحوه‌ی انتخاب رنگ ماشین‌ها است که از این پس دقت بسیار بیش‌تری دارد. همچنین می‌توانید از این پس به شکلی متقارن طراحی‌های خود را به دو سمت خودرو اعمال کنید. چالش‌های روزانه، سه جایزه (Achievement) جدید و افزایش محبویت از ۵۰ به ۶۰ دیگر مواردی هستند که به‌روز‌سانی جدید به بازی اضافه خواهد کرد. آخرین نسخه Need for Speed همچنین با بسته‌های الحاقی معتدد پشتیبانی خواهد شد که بر اساس اعلام سازنده آن، تمامی این محتویات رایگان خواهند بود.
آپدیت بازی Need for Speed 2015 روز چهار‌شنبه ۴ آذر در دسترس خواهد بود و علاوه بر موارد مذکور، برخی باگ‌های بازی را رفع خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
بانک مرکزی: مشکلات سامانۀ چکاوک به زودی رفع خواهد شد