سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



داودی: دشمنان به‌دنبال بسترسازی نفوذ هستند


داودی: دشمنان به‌دنبال بسترسازی نفوذ هستندفارس/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان انقلاب به‌دنبال دو قطبی کردن جامعه و دلسرد کردن مردم از انقلاب هستند تا بستر را برای نفوذ آماده کنند.

پرویز داودی امروز در گفت‌وگو با فارس در جنوب استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا در ارتباط با وضعیت منطقه و توطئه‌های شوم مستکبران اظهار داشت: شرایط کنونی منطقه بسیار حساس است. دشمنان انقلاب به‌دنبال دوقطبی کردن جامعه و دلسرد کردن مردم از انقلاب هستند تا بستر را برای نفوذ آماده کنند.

وی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب احساس می‌کنند با مذاکرات و برجام مدخلی برای نفوذ به ایران پیدا کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بود، افزود: همه باید حضور پررنگی در کنار صندوق‌های رای داشته باشند و آنچه که دشمن گفته را ما برعکس عمل کنیم.

وی عنوان کرد: هر رای که بر صندوق ریخته می‌شود از یک طرف تائید نظام اسلامی است از طرف دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان ملت است.

کاندیدای ائتلاف بزرگ اصولگرایان از حوزه انتخابیه تهران ادامه داد: بنابراین هرکس که رای بدهد دو ثواب می‌برد.

داودی در ارتباط با راهبرد اصلی ائتلاف بزرگ اصولگرایان برای مجلس دهم تصریح کرد: مجلس دهم با اولویت معیشت به رسیدگی و ساماندهی وضعیت کشور بپردازد و امنیتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم توسعه بیشتر دهد و توجه ویژه به آن داشته باشد و با تکیه بر نیروهای داخل در جهت پیشرفت و تعالی کشور گام‌های موثر برداریم.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
برنامه ریزی گسترده دشمنان انقلاب برای نفوذ فرهنگی در کشور