سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اهدای تصاویر چهره جانباختگان منا به خانواده‌های آنان/ کارگاه صورتگری ۴۶۴ در گینس ثبت‌ می‌شود


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، صبح امروز بزرگترین کارگاه صورتگری جهان با طراحی چهره 464 نفر از جانباختگان فاجعه منا و 11 تن از جانباختگان حادثه سقوط جرثقیل در مکه و همچنین بزرگداشت مقام آیت‌الله باقرالنمر در میدان امام حسین (ع) و به همت شهرداری تهران، صدا و سیما و خبرگزاری فارس، برگزار شد.

علیرضا فاطمیان‌پور مدیر فرهنگی هنری منطقه 12 تهران و رئیس فرهنگسرای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در خصوص این مراسم گفت: پس از فاجعه منا، بخش‌های مختلفی به دنبال این بودند که بر اساس مأموریت مقام معظم رهبری مبنی بر فراموش نشدن این حادثه، مراسم متعددی را برای بزرگداشت جانباختگان فاجعه منا برگزار کنند.

وی افزود: از آنجایی که جنس کار ما فرهنگی بود دنبال برگزاری این حرکت بزرگ بودیم به همین جهت فراخوانی را در رسانه‌ها منتشر کردیم با این عنوان که 464 هنرمند را به تعداد جانباختگان فاجعه منا برای شرکت در این مراسم می‌خواهیم.

وی با بیان اینکه هنرمندان از ساعت 7 صبح امروز در میدان امام حسین حاضر شدند، گفت: از ساعت 10 صبح مراسم رسماً  آغاز شد و هر هنرمندی چهره یکی از جانباختگان فاجعه منا را به تصویر کشید که قرار است به خانواده آنها هدیه داده شود.

وی با تأکید بر اینکه تلاش داریم با ثبت مستندات، برگزاری این کارگاه را در گینس به ثبت جهانی برسانیم، گفت: با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران سردیس شهید باقر النمر آماده شده که با صلاحدید دوستان قرار است در یکی از میادین تهران گذاشته شود.

وی تأکید کرد: تصاویری که هنرمندان کشیده‌اند در دو تکنیک آبرنگ و سیاه‌قلم است؛ یکی از برنامه‌های ویژه ما در این مراسم رونمایی از تمبر یادبود پرواز 464 است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/BSENJG


ویدیو مرتبط :
حضور خانواده سلطانی(ثبت گینس) در برنامه ویتامین 3