گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



تکمیل 95 درصدی ظرفیت هتل های فارس تا خرداد


استقبال گسترده گردشگران از این استان در فصل بهار به ویژه اردیبهشت امسال این استان، موجب شد تا 95 درصد از ظرفیت هتل های این استان تا 15 خرداد ماه 95 تکمیل شود.

"رئیس جامعه هتلداران استان فارس"

حسن سیادتان چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این میزان از ظرفیت هتل ها و مراکز اقامتی استان فارس را گردشگران داخلی و خارجی رزرو کرده اند که از این میزان 70 درصد گردشگران خارجی هستند که این مدت زمان را برای حضور در استان فارس و پذیرش هتل در این استان را انتخاب کردند.

وی افزود: هتل های استان فارس در ایام فصل بهار امسال توانستند با تعریف بسته های ویژه ای برای اقامت گردشگران، خدمات مطلوبی را به مسافران ارایه دهند که همین امر مورد استقبال آنان قرار گرفت.

سیادتان اظهارداشت: چهار هتل در سال 94 به مجموع هتل های استان فارس اضافه شد و هم اکنون 70 هتل با شش هزار و 500 تخت و چهار هزار و 500 اتاق به گردشگران این استان در ایام مختلف سال خدمات می دهند.

او با بیان اینکه از این تعداد 50 هتل متعلق به شهر شیراز است اضافه کرد: در نیمه نخست سال جاری نیز دو هتل در شهر شیراز و یک هتل در یکی از شهرستان های فارس به بهره برداری می رسد.

گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
تکمیل نود درصدی کاراکتر