سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عربستان برای تجاوز زمینی به یمن دست به دامان کویت شد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه القبس، در حالی که عربستان و همپیمانانش در تجاوز نظامی به یمن سرگردان و متحمل خسارتهای سنگینی شده اند، کویت تصمیم گرفت که به عربستان نیروی زمینی اعزام کند تا در تجاوز ظالمانه عربستان به کودکان و زنان و سالخوردگان مشارکت فعالتری داشته باشد.

مشارکت کویت در تجاوز به یمن تاکنون به نیروی هوایی منحصر بوده است.

این روزنامه به نقل از یک منبع آگاه نوشت که کویت تصمیم گرفته است نیروهای زمینی خود در قالب گردان توپخانه ای به عربستان اعزام کند تا پایگاههای ارتش و کمیته های مردمی یمن را گلوله باران کند.

این تصمیم کویت در حالی صورت گرفته است که مزدوران و ارتش‌های اجاره‌ای عربستان در یمن در برابر مردم و ارتش و کمیته های مردمی این کشور، متحمل خسارات سنگین و مفتضحانه ای شده اند.

در ماه سبتامبر گذشته در پی یک حمله موشکی ارتش یمن به مقر نیروهای اماراتی در مأرب 63 تن از  آنها کشته شدند.

از سوی دیگر مقام‌های ارشد عربستان سعودی به افزایش هزینه‌های نظامی و امنیتی این رژیم به دلیل جنگ یمن اذعان کردند.

عربستان از ششم فروردین ماه گذشته تاکنون به بهانه بازگرداندن مشروعیت به یمن به نمایندگی عبدربه منصورهادی رئیس جمهور فراری و مستعفی، تجاوز زمینی، هوایی و دریایی خود به یمن را آغاز کرده است که از آن زمان تاکنون هزاران نفر از مردم مظلوم یمن به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند و بیشتر زیرساختهای حیاتی یمن تخریب شده است.

امارات، بحرین، قطر، مصر و سودان و مزدورانی از آفریقا و امریکای لاتین در این تجاوز ظالمانه شرکت دارند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دستاوردهای ارتش یمن در برابر تجاوز عربستان سعودی