سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خشونت گرایی معلول فرهنگ غربی نکته برجسته نامه رهبری به جوانان غربی/ اظهارات آمانو جاده را برای بسته شدن موضوع هسته ای هموار کرد


آیت الله محسن حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان ولی امر مسلمین جهان و این که برای کل جهانیان باید منبع خیر و هدایتگری باشند علاوه بر بیاناتی که در آن عموم کشورها را مورد خطاب قرار می دهند دو تجربه موفق را در خطاب به جوانان غربی آغاز کرده اند.
وی تصریح کرد: هدف معظم له از این نامه آن است که فطرت پاک و دست نخورده جوانان غربی را به سوی خیر هدایت کنند و در نامه اخیر بحث علل انحراف برخی مسلمانان و گرایش آنها به خشونت گرایی را تحلیل کردند.
امام جمعه موقت اهواز یادآور شد: یکی از بهانه های اصلی اسلام ستیزی و اسلام هراسی غربی ها بزرگ کردن کار زشت برخی جوانان مسلمانان است که با عنوان تکفیری و تروریست چهره اسلام را خدشه دار می کنند.
آیت الله حیدری افزود: رهبر معظم انقلاب در بیان حقیقت فرمودند که کار تروریست ها ربطی به اسلام ندارد و چهره تابناک اسلام از هر گونه زشتی گرایی به نام اسلام بری است.
وی ادامه داد: این افراد در دامان یک طایفه بیابان گرد پرورش یافته اند و اقدام های آنها ربطی به اسلام ندارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در نامه اخیر گرایش برخی جوانان غربی به گروه های تروریستی و تکفیری را معلول فرهنگ خشونت گرایی دانستند که در غرب در حال شکل گیری است و قرنهاست شروع شده است.
آیت الله حیدری خاطرنشان کرد: خشونت گرایی که معلول طایفه خشنی است که به نام اسلام فعالیت می کنند و ربطی هم به این دین مبین ندارد.
وی همچنین گفت: این گونه اقدام ها معلول خشونت گرایی غرب است و غربی ها باید در فرهنگ خودشان تجدید نظر کند.

* اظهارات آمانو جاده را برای بسته شدن کامل پرونده هسته ای ایران هموار کرد
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین درمورد گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به شورای حکام در خصوص «مسایل گذشته و حال برنامه هسته ای ایران» اظهارداشت: گزارش آمانو اعترافی است که آژانس به عنوان یک مرکز رسمی بررسی را انجام داده و جاده را برای این که مساله ایران در سازمان ملل و شورای امنیت به طور کامل بسته شود هموار کرده است.
آیت الله حیدری افزود: البته اظهارات آمانو مطلب تازه ای نیست و جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در دستیابی به انرژی هسته ای هیچگونه گرایش نظامی نداشته است.
وی یادآور شد: این اعتراف روشن و شفافی از سوی آژانس است که بار دیگر حقانیت ایران را برای چندمین بار به اثبات رساند.
آیت الله حیدری گفت: این اعترافات الزاماتی دارد مبنی بر این که غربی ها حقیقتا باید از خر شیطان پیاده شوند و از اذیت و آزار و ستم بی جا و تحریم های ظالمانه که بر ایران تحمیل می کنند، دست بردارند.
سیام * 6084** 1336

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نامه دوم رهبری به جوانان غربی