سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تاخیر 9 ساعته پرواز نجف - تهران کاسپین/ اقدام اعتراضی مسافران


یکی از مسافران پرواز شماره 7911 هواپیمایی کاسپین در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: قرار بود ساعت 23 دیشب پرواز نجف - تهران کاسپین به شماره 7911 انجام شود اما با حدود 9 ساعت تاخیر 7:30 امروز فرودگاه نجف را به مقصد تهران ترک کرد.

وی با بیان اینکه از ساعت 23 دیشب تا ساعت 7:30 صبح امروز هیچ خدماتی به زائران در فرودگاه نجف ارائه نشد افزود: در این مدت نه از مسافران پذیرایی به عمل آمد نه اینکه مسئولان هواپیمایی کاسپین حاضر به پاسخگویی بودند.

وی با بیان اینکه حدود نیم ساعت است که هواپیما در فرودگاه امام خمینی به زمین نشسته است بیان کرد: مسافران این پرواز حاضر به پیاده شدن از هواپیما نیستند و خواستار دریافت خسارت تاخیر 9 ساعته هستند.

این مسافر یادآور شد: شب گذشته مسافران این پرواز بدون هیچ امکاناتی در سرمای فرودگاه نجف روی زمین خوابیدند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تاخیر ۱۷ ساعته در پرواز نجف- تهران و اعتراض مسافران