ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فریاد خبرنگار عرب و اعتراض شدید کادر فنی لخویا/ ذوبی‌ها با بازوبند مشکی به میدان آمدند


به گزارش خبرگزاری فارس، نیمه اول دیدار تیم‌های ذوب‌آهن ایران و لخویای قطر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن بخاطر درگذشت مرحوم کلانتر مدیر سابق مجموعه فولادشهر با بازوبند مشکی در دیدار با لخویا به میدان آمدند.

* مانند هفته گذشته که سپاهان میزبان النصر عربستان بود، در این دیدار نیز ناظران AFC در خصوص تبلیغات دور زمین سخت‌گیری‌های خاصی را انجام می‌دهند با این وجود برخلاف هفته گذشته تابلوی آرم کارخانه ذوب‌آهن از سوی ناظران پوشانده نشد.

* تمام تورها و فنس‌های ورزشگاه تعویض شده و در مجموع ورزشگاه فولادشهر رنگ و بوی تازه‌ای را به خود گرفته است.

* در دقایق میانی نیمه اول و در یک صحنه مشکوک، داور برای لخویا پنالتی نگرفت که این موضوع با اعتراض شدید کادرفنی و سرمربی این تیم همراه شد.

* در ادامه و زمانی که کاوه رضایی در یک صحنه ضربه کاشته خود را به دست بازیکن حریف کوبید درگیری لفظی بین بازیکنان پیش آمد.

* در دقایق پایانی مسابقه و زمانی که بازیکن لخویا توپ را در فرصتی مناسب به اوت زد یک خبرنگار قطری که در جایگاه خبرنگاران مستقر است فریادی کشید که کل سالن را لرزاند.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/HJ8ZGQ


ویدیو مرتبط :
آموزش کادر مشکی قرار دادن در بالا و پایین فیلم در ادیوس