ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پروین: با شکست امیدهای ایران دنیا به هم نمی‌ریزد/خاطره جالب سلطان از بهزادی+فیلم


به گزارش خبرگزاری فارس، علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌و‌گویی درباره درگذشت همایون بهزادی سر طلایی فوتبال ایران، برانکو و شرایط قرمزپوشان، نتایج تیم امید ایران و حذف از رقابت‌های راه‌یابی به المپیک و عملکرد دروازه‌بان جدید پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرد.

وی در ابتدای صحبت‌های خود بار دیگر درگذشت بهزادی را به خانواده این مرحوم و جامعه فوتبال ایران تسلیت گفت.

پروین در ادامه توضیحاتی را درباره حضور کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس در مراسم فردا صبح مرحوم بهزادی داد و گفت: با هماهنگی که با برانکو صورت گرفته و وی هم موافقت کرده تمرین قرمزپوشان به دلیل حضور در مراسم سرطلایی فوتبال ایران از صبح به بعداز ظهر موکول شده است.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین خاطره جالبی از مرحوم بهزادی و ماجرای کفش های لنگه به لنگه‌اش گفت.

وی درباره نتایج تیم ملی امید و حذف از رقابت‌های راه‌یابی به المپیک 2016 گفت: تیم امید، مدیریت و کادرفنی خوب بودند اما وقتی شما خوب بازی می‌کنی و می‌بازی خیلی بد است اما هیچ چیز از ارزش‌های تیم امید کم نمی‌کند و با حذف امیدهای ایران دنبا بهم نمی‌ریزد و زیر رورو نمی‌شود.

پروین حضور پرسپولس در جام شهدا را ارزشمند دانست و آن را تدارکاتی خوب قبل از آغاز لیگ برتر دانست.

 

*مصاحبه کامل پروین را در فیلم زیر ببینید.

 

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/ETZSFX


ویدیو مرتبط :
خاطره بسیار جالب جمشیدی از علی پروین