ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اصرار به زدن سرویس پرشی برای پشت‌خط زن‌ها/ ملی‌پوشان از فردا به استراحت می‌روند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرینات تیم ملی والیبال ب ایران از ساعت 11 امروز با حضور 17 بازیکن آغاز شد و محمدحسن صنوبر، سرعتی‌زن دعوت شده به اردو به دلیل مصدومیت تنها غایب امروز بود.

در تمرین امروز بازیکنان به مدت 15 دقیقه خود را گرم کردند و بعد از تمرین پاس با پنجه و ساعد به دو گروه تقسیم شدند تا یک گروه تمرینات بدنسازی با وزنه را پیگیری کنند و دیگر بازیکنان تمرینات دریافت سرویس را دنبال کنند.

تمرین امروز ملی‌پوشان بخش‌های تخصصی متفاوتی داشت که از جمله مهمترین آنها می‌توان به تمرین دریافت سرویس‌های موجی و پرشی، ارسال پاس‌های تیز دقیق برای پاسورها، زدن سرویس‌های پرشی برای پشت‌خط زن‌ها و تمرین حرکت پا برای دفاع و حمله اشاره کرد.

مجتبی شبان، علی نوذرپور، مهدی رنجبر، مصطفی حیدری، جواد حسین آبادی، اسماعیل مسافر، جواد حکمتی ،مصطفی باقری، رسول آقچه‌لی ،علیرضا بهبودی و علی عابدین، رحمان داوودی، مصطفی شریفات، محمد طاهر وادی، میکائیل تاجر و مهدی موذن بازیکنان شرکت کننده در این تمرین بودند.

تمرینات آمادگی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک در دو گروه الف و ب برگزار خواهد شد که گروه ب تمرینات خود را امروز آغاز کرده است و گروه الف نیز کار خود را از هشتم فروردین ماه 95 آغاز خواهد کرد.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، خوان سیچلو به عنوان مربیان حاضر در اردو به همراه محمد ترکاشوند، ناصر شهنازی، عظیم جزیده، جواد مهرگان، منوچهر جواهری، مهدی هاشمی و علی تاجدینی در این مرحله از تمرینات ملی پوشان دعوتی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
نحوه درست پرش پشت خط برای زدن سرویس