سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اینستاگرام به‌زودی ترتیب نمایش تصاویر را براساس علاقه شما تغییر خواهد داد


اینستاگرام به‌زودی ترتیب نمایش تصاویر را براساس علاقه شما تغییر خواهد دادفارنت/ اگر در اینستاگرام صفحات فروشگاهی، شعر، جوک و … زیادی را دنبال می‌کنید احتمالاً بیشتر اوقات تصاویر و ویدئوهای دوستانتان بین انبوه پست‌های سایر صفحات گم می‌شود. اینستاگرام تصمیم گرفته تا این رویه را با تغییر ترتیب نمایش تصاویر عوض کند.

اگر از فیس‌بوک استفاده کرده باشید حتماً می‌دانید این شبکه اجتماعی پست‌ها را لزوماً به ترتیب تاریخ نشان نمی‌دهد؛ از این پس اینستاگرام نیز همین کار را انجام داده و قرار است ترتیب نمایش تصاویر و ویدئوها در فید شما لزوماً براساس تاریخ انتشار آن‌ها (جدیدترها بالاتر) نباشد. به این ترتیب اینستاگرام سعی می‌کند با الگوریتم هوشمند خود تشخیص دهد که به تصاویر و ویدئوهای چه کسانی علاقه بیشتری دارید تا آن‌ها را بالاتر نشان داده و از گم شدن این تصاویر در انبوهی از جوک‌ها، تصاویر تبلیغاتی و … جلوگیری کند. اینستاگرام در وبلاگ خود این‌گونه می‌نویسد:

کاربران به طور متوسط 70 درصد از فید اینستاگرام خود را از دست می‌دهند. به این ترتیب شما پست‌هایی را که بیشتر به آن‌ها اهمیت می‌دهید نخواهید دید. برای بهبود تجربه کاربری ترتیب فید شما به زودی طوری تغییر خواهد کرد که لحظاتی که به اعتقاد ما برای شما اهمیت بیشتری دارند دیده شود. ترتیب نمایش تصاویر و ویدئوها براساس علاقه شما به محتوا، رابطه شما با فرد منتشر کننده آن‌ها و همچنین زمان انتشار تغییر خواهد کرد. ما تنها ترتیب نمایش را تغییر داده و تمامی پست‌ها کماکان نشان داده خواهند شد.
ظاهراً برخلاف توییتر امکان غیرفعال کردن این ویژگی وجود ندارد. البته اگر افراد زیادی را دنبال (فالو) نمی‌کنید تغییر اخیر اینستاگرام تفاوت زیادی در فید شما نخواهد داشت اما اگر صدها یا حتی هزاران صفحه را دنبال می‌کنید احتمالاً به زودی پست‌های آشنایان و دوستان خود را پیش از تصاویر تبلیغاتی مشاهده خواهید کرد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارنت


ویدیو مرتبط :
تغییر ترتیب چیدمان نمایه ها در درخت طراحی