علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تمام راه های اصلی و فرعی هشترود مسدود است


به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا اوشال عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه برف و کولاک شدید باعث مسدود شدن تمامی راه های اصلی و فرعی این شهرستان شده است، ادامه داد: هم اکنون محور هشترود به مراغه - تبریز - میانه - قره آغاج بر اثر کولاک شدید مسدود است.

وی با اشاره به اینکه راه ارتباطی ۱۵۰ روستای این شهرستان نیز مسدود است، گفت: با تلاش اکیپ های راهداری تردد در محور هشترود به قره چمن و جاده قدیم تبریز تهران نیز فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است .

اوشال همچنین با تاکید بر اینکه محور هشترود به آزاد راه پیامبر اعظم (ص) نیز مسدود است، گفت: عوامل راهداری از دو روز پیش با استقرار درمحورهای اصلی و فرعی در تلاش بازگشایی محورهای مسدود شده بودند که کولاک امروز که با وزش باد شدید همراه بود باعث شد تمام محورهای بازگشایی شده دوباره مسدود شوند .

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود با تاکید بر ضرورت رعایت نکات ایمنی برای سفر در چنین شرایط آب و هوایی اظهار داشت: رانندگان باید سوخت کافی، زنجیرچرخ و لباس گرم به همراه داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
درس دوم - بخش 4 - ارزهای اصلی و فرعی