ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گل‌باران استقلال اهواز توسط سایپا/ دایی، استیلی را شکست داد/ سپاهان باز هم متوقف شد


ورزش > لیگ برتر - در سه بازی همزمان روز اول هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، سایپا یکی از پرگل‌ترین بردهای فصل را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از ساعت 15:15 روز یکشنبه 3 مسابقه به طور همزمان از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد. 

در این دیدارها تیم سایپا میزبان استقلال اهواز بود و حریفش را با یک برد پرگل بدرقه کرد. شاگردان مجید جلالی تیم علی حنطه را در کرج با نتیجه 4 بر یک شکست داد و به یک پیروزی شیرین رسید. سایپا در این مسابقه 23 دقیقه 10 نفره بازی کرد. 

علی دایی و حمید استیلی در قم به مصاف هم رفتند و  این شاگردان دایی بودند که با تک گل جلال الدین علی محمدی حریف خود را شکست دادند. اگر درخشش دروازه‌بان ملوان در این مسابقه نبود امکان داشت شاهد یک پیروزی پر گل از صبا برابر ملوان باشیم. 

سپاهان هم در اصفهان میزبان تیم سیزده جدولی راه‌آهن بود و نتوانست از سد شاگردان تارتار عبور کند. شاگردان استیماچ روی دور ناکامی هستند و چند هفته‌ای هست که به پیروزی نرسیده‌اند. 

258 43


ویدیو مرتبط :
اخبارورزشی 8 شهریور91 - شکست سایپا مقابل تیم دایی،حاشیه