ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فقط سه سرباز در تبریز می‌مانند


فقط سه سرباز در تبریز می‌مانندکاپ/ تراکتورسازی تیمی قدرتمند است، البته با توجه به بازیکنان سربازی که در اختیار دارد.
همه ساله سربازهای اسم و رسم‌دار تیمی به نام تراکتورسازی را برای ادامه فوتبال خود انتخاب می‌کنند. یک تیم قدرتمند از شهری بزرگ که هم در لیگ برتر مدعی است و هم در سطح آسیا و البته بیشترین امکانات را برای بازیکنان سرباز در نظر می‌گیرد.
تراکتورسازی این فصل با ترکیبی رویایی پا به لیگ برتر گذاشته. به بازیکنان سرباز این تیم نگاهی بیندازید. محمدرضا اخباری، سعید آقایی، شجاع خلیل‌زاده، علی حمودی، سینا عشوری، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، شاهین ثاقبی و مهدی شریفی. هر تیمی در لیگ برتر آرزوی در اختیار داشتن یکی از این ستاره‌ها را دارد. تراکتورسازی اما همه ستاره‌های درخشان فوتبال ایران را به خدمت گرفته و این فصل از آنها نهایت استفاده را کرده. چه در لیگ و چه در سطح آسیا که با آمدن امیر قلعه‌نویی و اتکای او به این بازیکنان سرباز، تراکتورسازی قدرتمندتر از گذشته عمل کرده است.
با اتمام لیگ پانزدهم، خدمت سربازی برخی از بازیکنان تراکتورسازی نیز به پایان می‌رسد. بختیار رحمانی، شجاع خلیل‌زاده، سینا عشوری، علی حمودی، سعید آقایی و شاهین ثاقبی بازیکنانی هستند که باید به تیم‌های خود برگردند و تراکتورسازی را ترک کنند.
خلیل‌زاده و حمودی با سپاهان قرارداد دارند و باید دوباره پیراهن این تیم را بپوشند. ثاقبی بازیکن ملوان است و برای ادامه فوتبال خود به انزلی برمی‌گردد تا در ترکیب ملوان به میدان برود. سعید آقایی نیز تحت قرارداد گسترش فولاد است و به احتمال فراوان فصل آینده پیراهن این تیم تبریزی را بر تن خواهد کرد. سینا عشوری نیز همچنان با ذوب‌آهن قرارداد دارد و بعید است پس از پایان خدمت سربازی در تراکتورسازی بماند. بین بازیکنان سرباز، فقط بختیار رحمانی بازیکن آزاد است و می‌تواند با نظر خود تیم آینده‌اش را انتخاب کند. مهدی شریفی، محمدرضا اخباری و سروش رفیعی سه بازیکنی هستند که فصل آینده نیز سرباز هستند و باید در ترکیب تراکتورسازی باقی بمانند. این سه بازیکن که البته از بهترین و کلیدی‌ترین مهره‌های تراکتورسازی محسوب می‌شوند، امید اصلی امیر قلعه‌نویی برای حفظ قدرت تراکتورسازی در فصل بعد هستند. بازیکنانی که اگر بمانند و سربازهای جدیدی توسط تراکتورسازی جذب شود قادرند این تیم را در چند جام مختلف به موفقیت برسانند و حتی در آسیا بدرخشند.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
25. کندل ژاپنی ماربوزو سه سرباز سه کلاغ-متوسطه