ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آرسنال در فکر استخدام مانچینی به عنوان جانشین ونگر


به گزارش خبرگزاری تسنیم، از قرار معلوم باشگاه آرسنال روبرتو مانچینی را به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای هدایت توپچی‌ها پس از رفتن آرسن ونگر در نظر گرفته است.

براساس اعلام نشریه کوریره دلو‌اسپورت، توپچی‌ها پس از گسترده شدن موج ناراضایتی هواداران‌شان از عملکرد و نتایج آرسنال در فصل جاری که بعید است جامی کسب کند، به قطع همکاری طولانی مدت خود با سرمربی فرانسوی‌شان فکر می‌کنند و اگر آرسنال در این فصل نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده کسب کند، او را برکنار خواهند کرد.

کوریره همچنین نوشته است که اگر ونگر برکنار شود، روبرتو مانچینی محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی اوست به خصوص که در میان گزینه‌های موجود او جزو کسانی است که از فوتبال انگلیس شناخت کافی دارد و اخیراً هم اعتراف کرده که دلش برای مربیگری در لیگ برتر تنگ شده است. به نوشته این نشریه هنوز هیچ تماس مسقیمی میان باشگاه آرسنال و مانچینی برقرار نشده است، اما محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی ونگر است.

مانچو که سال 2012 به همراه منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد، تا ماه ژوئن سال 2017 با اینتر قرارداد دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کلیپ زیبا از آرسنال و ونگر