سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تبلیغات دیپلم آسان و فوری ناصحیح و عوام‌فریبانه است/ با برخی از موسسات متخلف برخورد قانونی شده است


گودرز شاهمرادی مدیرمدارس آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و گو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که « آیا تبلیغات وسیع برخی از موسسات آموزشی در خصوص تحویل فوری و آسان مدرک دیپلم به ترک تحصیلی‌ها و بازماندگان از تحصیل، صحیح و قانونی است « اظهار داشت: این موسسات هیچ ارتباطی با مدارس از راه دور ندارند و صرفا موسسات آموزشی تحت  نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای هستند که تنها می‌توانند اقدام به آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش به متقاضیان کنند.

وی تصریح کرد: افراد متقاضی گرفتن دیپلم در مقطع فنی و حرفه‌ای و کاردانش باید دوره‌های مهارتی و عمومی بگذرانند و این موسسات اقدام به برگزاری دوره‌های مهارتی می‌کنند و متاسفانه برای جذب مشتری، تبلیغات غیرواقع و عوامفریبانه در خصوص وعده دیپلم آسان و فوری می‌کنند که البته اقدامی غیر قانونی است.

شاهمرادی با بیان اینکه از موسساتی که تبلیغات نا صحیح دیپلم آسان می‌کنند شکایت کرده ایم، اظهار داشت: این موسسات صرفا می‌توانند طبق آیین نامه تبلیغات موجود، گذراندن دوره‌های مهارتی را تبلیغ کنند نه وعده دادن دیپلم را و طبق جلساتی که با اداره اماکن داشته ایم، با حکم دادستانی با  برخی از این موسسات برخورد قانونی شده است.

مدیرمدارس آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش در پایان سخنان خود از نظارت جدی بر مدارس آموزش از راه دور خبر داد و افزود: در این مدارس نظارت به معنای راهنمایی و هدایت کامل اعمال می شود، البته در گذشته نظارت ضعیف بود و نیز عدم اشراف بر ضوابط قانونی دلیل اصلی برخی از تخلفات بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/TM7RW0


ویدیو مرتبط :
کمک غیر قانونی 4 بانک خصوصی به موسسات غیر مجاز مالی