ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مهاجری پزشک است که درباره مصدومیت بازیکن ما حرف می‌زند؟/ نوراللهی با زحمات خود و کادر پزشکی به بازی رسید


میثم علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص اظهارات رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده، مبنی بر اینکه احمد نوراللهی مصدوم نبوده و زور باشگاه پرسپولیس رسیده که این بازیکن به اردوی تیم امید نرود، گفت: متأسفانه شاهد هستیم صحبت‌هایی از طرف سرمربی تیم پدیده درباره وضعیت مصدومیت احمد نوراللهی بیان شده که کاملاً کذب، نادرست و غیرکارشناسی است و من تعجب می‌کنم که چرا او چنین صحبت‌هایی انجام داده است.

وی ادامه داد: سرمربی پدیده یا مدرک پزشکی دارد که این‌گونه صحبت می‌کند یا اینکه باید برود 15 سال درس پزشکی بخواند تا من بتوانم درباره مصدومیت نوراللهی با او صحبت کنم. برای من این سؤال پیش آمده که مگر مهاجری پزشک است که این‌گونه صحبت می‌کند؟

علی‌پور خاطرنشان کرد: نوراللهی مصدومیتی از ناحیه عضله پا داشت که در MRI او این مسئله وجود دارد که البته با تلاش‌های این بازیکن و کارهایی که کادر پزشکی پرسپولیس انجام داد، نوراللهی به این بازی رسید، اما حرف من این است که بهتر است هر کسی در زمینه تخصصی خود حرف بزند تا سوءتفاهمی پیش نیاید.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/ZCQ4H6


ویدیو مرتبط :
مصدومیت بازیکن توسط پزشک تیمش