تاج:برای حل‌مشکل داوری باید راهکار اساسی داشت


به گزارش مشرق، نشست هم اندیشی با حضور دکتر نصراله سجادی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان،حسنی خو، مدیر کل حراست ورزش و جوانان، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، دکتر علیرضا اسدی، دبیر کل، مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ برتر، غلامرضا بهراوان، محمد حسین حمیسی، اعضای هیات رئیسه و مدیران باشگاههای فوتبال از صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

مهدی تاج در این نشست خطاب با حاضرین در خصوص بررسی مسائل داوری در لیگ برتر و پیشنهادات در خصوص بهبود وضع موجود گفت: با تشکیل این جلسات قصد داریم تا معضلات را شناسایی و در رفع آن اقدام کنیم. متاسفانه برخی مواقع مشکلاتی به وجود می‌آید و با ادامه دار بودن این مشکلات، فوتبال آسیب می‌بیند.

وی در ادامه با توجه به برگزاری شهرآورد 81 گفت: دربی در فضای معنوی بسیار خوبی برگزار شد و بلیت الکترونیکی هم فروخته شد و در نهایت شاهد ابراز رضایت از سوی اعضا بوده‌ایم اما اگر در بحث داوری اشتباهی سهوا رخ میداد، باید تا ماه‌ها پاسخگوی آن می‌بودیم.

وی افزود:  در راستای بررسی مسائل داوری و رفع مشکلات، نشست‌های مختلفی را با پیشکسوتان، مسئولین داوری برگزار و نکات ضعف و قوت را در این خصوص ارزیابی کردیم. در این نشست که با حضور شما مسئولین برگزار شد، قصد داریم تا با ریشه‌یابی و ارزیابی این معضلات، بتوانیم راهکارهای مناسبی را بی اندیشیم.

در ادامه جلسه مدیران باشگاه‌ها و اعضای هیات رئیسه هر کدام در خصوص مشکلاتی که از طریق داوری برای‌شان ایجاد شده بود وهمچنین راهکارهای موجود برای رفع معضلات و اشتباهات داوری، به نکاتی اشاره کردند.

گفتنی است، در ادامه این نشست اعضا درباره حق پخش تلویزیونی و تبلیغات دور زمین  به بحث و بررسی پرداختند و تصمیمات نهایی را در این خصوص گرفتند.


ویدیو مرتبط :
ما مشکل اساسی غیر قابل حل نداریم