علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



پروفسور سمیعی: مركز تخصصی علوم اعصاب تهران تا 6 ماه آینده فعالیت خود را آغاز می كند


به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، پروفسور مجید سمیعی در حاشیه مراسم افتتاحیه پنجمین سمپوزیوم جهانی انجمن های جراحان مغز و اعصاب در جمع خبرنگاران افزود: تجهیزات این مركز در حال نصب بوده و در آینده نزدیك این مركز به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اینكه مركز تخصصی علوم اعصاب تهران چهار برابر حجم مركز علوم اعصاب در آلمان است، اظهار كرد: شهر تهران به دلیل بزرگی و حجم جمعیت زیاد نیاز به مركز تخصصی بزرگتر دارد.
پروفسور سمیعی بیان كرد: در ضمن نه تنها در ایران بلكه از كشورهای اطراف به این مركز برای بهره گیری از خدمات درمانی مراجعه خواهند كرد به همین دلیل وسعت این مركز بزرگتر از مركز علوم اعصاب در آلمان است.
وی به تقویت نیروی انسانی و كادر پزشكی این مركز اشاره كرد و گفت: ما برای كادر پزشكی این مركز مرتبا در حال تعلیم و تربیت با استفاده از توان متخصصان هستیم.
وی با اشاره به اینكه این مركز آمادگی اعطای بورس به بهترین متخصصان ایرانی را دارد، گفت: این افراد باید دانش لازم را فرا بگیرند تا بتوانند در این مجموعه خدمات مناسب را به بیماران ارائه كنند.
پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی جراحان مغز واعصاب امروز یكشنبه ( 29 فروردین ) به ریاست پروفسورمجید سمیعی و با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیرعلوم، شهردار تهران وبیش از 700 متخصص مغز و اعصاب برتر دنیا ازبیش از90 كشور در برج میلاد آغاز به كار كرد.
علمی**1201**3061**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫نظر پروفسور سمیعی در مورد مغز و اعصاب مردم ایران!‬‎