فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ظرفیت رشته های عکاسی درمرکز علمی کاربردی فرهنگ وهنر خلیج فارس افزایش می یابد


به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان محمد سلطانی فر در چهارمین جشن عکس هرمزگان با تأکید بر استقبال خوب مردم و علاقه مندان از هنر عکاسی افزود : جاذبه های طبیعی ، بکر ، ظرفیت های مناسب و استعدادهای خاص باعث رشد هنر عکاسی در هرمزگان شده است .
وی ادامه داد: عشق ، احساس ، جاذبه ، لازمه هنر عکاسی بوده و در کنار آن به آموزش های تخصصی و آکادمیک نیاز است که مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر خلیج فارس با ایجاد این رشته توانسته نقش به سزایی در این حرکت داشته باشد که به زودی بر ظرفیت های کیفی آن افزوده خواهد شد.
رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی - کاربردی فرهنگ و هنر کشور یاد آور شد : ابزار وامکانات مناسب و ساده باعث افزایش علاقه مندان به هنرهای عکاسی شده اما لازمه اصلی در تولید یک عکس خوب نگاه زیبا شناسانه و دانش تخصصی می باشد.
حسن بردال ، رئیس انجمن عکاسان هرمزگان هم گفت : در این دوره از جشن هرمزگان که شش روز به طول انجامید محور کار بر آموزش و پژوهش میدانی بود که با مشارکت مدرسان مطرح و عکاسان استان در سطح خوبی برگزار شد .
چهارمین جشن عکس هرمزگان ، 25 الی 30 آذر ماه در بندرعباس برگزار شد و بهنام صدیقی و مهدی رضوی داوران این رویداد و محمد فرنود و مجید سعیدی مهمانان و مدرسان جشن عکس هرمزگان بودند.
6048

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ وهنر واحد30