ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تشویق بیرانوند و شعار علیه منصوریان/ برانکو ورزشگاه را منفجر کرد + تصاویر


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در آستانه دیدار پرسپولیس و نفت تهران نزدیک به 10 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند که رفته رفته بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

*بیرون ورزشگاه ترافیک شدیدی وجود دارد و اتومبیل‌ها به سختی راهی پارکینگ‌ها می‌شوند.

*گوشی‌های تلفن همراه از دسترس خارج و فقط در مکان‌های خاصی آنتن می‌دهند.

*اتوبوس پرسپولیس ساعت 15:45 هتل لاله را به مقصد ورزشگاه آزادی ترک کرد و ساعت 16:20 در میان استقبال هواداران به ورزشگاه رسید. اتوبوس تیم نفت پیش از ورود پرسپولیسی‌ها به ورزشگاه آزادی و ساعت 16:10 به ورزشگاه رسیده بود.

*پس از ورود برانکو ایوانکوویچ به داخل زمین چمن ورزشگاه آزادی، تماشاگران به شدت او را تشویق کردند و صدای تشویق آنها ورزشگاه را منفجر کرد.

*علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران که این روزها اعلام کرده یک پرسپولیسی است پس از ورود به زمین به شدت مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت.

*هواداران پرسپولیس به شدت برای استقلالی‌ها کری می‌خوانند و شعارهایی هم علیه علیرضا منصوریان سر می‌دهند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شعار دانشجویان انقلابی در ورزشگاه علیه آل سعود(الاتحاد-پیروزی)