سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خاموش کردن ویندوز بر اساس الگوی منظم


خاموش کردن ویندوز بر اساس الگوی منظمباشگاه خبرنگاران/ در صورتی که کاربر ویندوز‌های ۷ و ۱۰ باشید، به آسانی می‌توانید یک زمان بندی در جهت خاموش شدن کامپیوترتان را تنظیم نمایید.

فرآیندی که شاید بسیاری از افراد برای آن از اپلیکیشن‌های مختلف استفاده می‌کنند، ایجاد یک زمان بندی جهت خاموش شدن کامپیوترشان است.

در این گزارش قصد معرفی یک ترفند را خواهیم داشت که به واسطه آن، در صورتی که کاربر ویندوز‌های ۷ و ۱۰ باشید، به آسانی می‌توانید یک زمان بندی در جهت خاموش شدن کامپیوترتان را تنظیم نمایید.

مرحله نخست :

وارد دسکتاپ خود شوید.کلیک راست کرده و از زیر مجموعه های New، گزینه Shortcut را انتخاب نمایید. سپس پنجره ای باز خواهد شد.

مرحله دوم :

در این مرحله کافی است تا از قدرت محاسباتی خود استفاده نماییم. همانطور که می‌دانید هر ۱ دقیقه ۶۰ ثانیه و هر ۶۰ دقیقه ۳۶۰۰ ثانیه می‌باشد. در اینجا ما با ثانیه ها سر و کار خواهیم داشت. در اینجا کافیست تا عبارت shutdown –s –t 60 را در کادری که مربوط به Type the Location of the item است وارد نمایید و گزینه Next را بزنید. ( توجه داشته باشید که عدد ۶۰ به معنای ۶۰ ثانیه و ۱ دقیقه می‌باشد. به جای ۶۰ ثانیه که ما به عنوان مثال قرار دادیم می‌توانید هر مقدار زمانی که خواستید را به ثانیه قرار دهید)

مرحله سوم:

در این مرحله از شما می‌خواهد که نامی برای این فایل خود انتخاب نمایید و در انتها کلید Finish را بزنید. ( توجه داشته باشید . حتماً باید در آخر نام انتخاب شده عبارت .exe را قرار دهید در غیر اینصورت فایل شما ساخته نخواهد شد)

کار تمام شد و هر موقع که بر روی فایل Shutdown که بر روی دستکتاپ شما ایجاد شده دابل کلیک نمایید، عملیات زمانبندی در جهت خاموش شدن سیستم شما انجام خواهد شد. در صورتی که می‌خواهید زمان این فایل را تغییر دهید ابتدا فایل Shutdown را پاک کرده، سپس به ایجاد یک فایل جدید با زمان مدنظر خود بپردازید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
ایجاد الگوی تصویری در ویندوز 8