ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تارتار: خواسته کی‌روش غیرمنطقی بود/ تصمیم او تاثیر منفی روی محمدی گذاشته است


مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه مهدی تاج گفته از سوی کی‌روش اعلام شده بود میلاد محمدی نباید در بازی راه‌آهن و سپاهان به میدان می‌رفت، اظهار داشت: در این مورد هیچ‌کس چیزی به ما نگفته بود و اگر کی‌روش چنین خواسته‌ای از مهدی تاج داشته حتما رئیس سازمان لیگ خواسته موضوع را مدیریت کند که به ما چیزی اعلام نکرده است.

وی افزود: به محمدی هم چیزی نگفته بودند و این بازیکن در دیدار با سپاهان با تمام وجود به میدان رفت و یکی از بهترین‌ بازی‌های خود را به نمایش گذاشت اما انتظارش را نداشت که از تیم ملی خط بخورد. وقتی این اتفاق رخ داد این بازیکن با چشمانی گریان نزد من آمد و بابت موضوع پیش آمده شدیدا اظهار دلخوری کرد.

سرمری راه‌آهن با تاکید بر اینکه عدم دعوت محمدی به اردوی تیم ملی تاثیر بسیار منفی روی این بازیکن گذاشته است، گفت: هیچ‌کس از جمله خود محمدی انتظار نداشت به این اردوی تیم ملی دعوت نشود. حق او واقعا این برخورد نبود. باور کنید اگر خود کی‌روش از من می‌خواست محمدی را در بازی با سپاهان به میدان نفرستم این کار را انجام می‌دادم تا بازیکن جوانش تا این حدضربه روحی نخورد. هر چند این خواسته چندان منطقی نیست از این جهت که محمدی از باشگاه راه‌آهن به تیم ملی رسید و به این باشگاه تعصب دارد. اگر هم کی‌روش از مصدومیت وی می‌ترسید باز غیر منطقی است چرا که یک بازیکن ممکن است در تمرینات و مسابقات مصدوم شود و نمی‌شود به وی اجازه نداد به میدان نرود تا مبادا مصدوم شود. محمدی خیلی جوان است و چنین اتفاقاتی از نظر روحی و روانی روی وی تاثیرات بسیار منفی خواهد گذاشت.

تارتار با حمایت از بازیکن تیمش، تصریح کرد: به اعتقاد من میلاد محمدی در حال حاضر بهترین چپ‌پای فوتبال ایران است که با استعداد و انگیزه‌ای که دارد می‌تواند تا 15 سال دیگر تیم ملی را در جناح چپ بیمه کند. واقعا شایسته نیست با محمدی چنین برخوردی شود و امیدوارم او در اردوی تیم امید روحیه خود را باز یابد و در شرایط ایده‌آل به تمرینات برگردد.

وی در خصوص مذاکرات باشگاه راه‌آهن با فرشید طالبی و اینکه این بازیکن اعلام کرده به هیچ وجه در تمرینات راه‌آهن شرکت نمی‌کند گفت: ما با یکی دو بازیکن که مدت زیادی از میادین دور بوده‌اند مذاکراتی داشتیم و از آنها خواستیم که در تمرینات تیم شرکت کنند تا آمادگی آنها را بسنجیم اما اگر آنها نظر دیگری دارند به من ارتباطی ندارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خواسته ی غیرمنطقی اسکوچیچ باعث عدم حضور وی در اصفهان شد