سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده ویژه اوباما: داعش ۸ شاخه دارد و خطرناکترین آنها در لیبی است


نماینده ویژه اوباما: داعش ۸ شاخه دارد و خطرناکترین آنها در لیبی استشفقنا/ نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد تروریسم با تاکید بر این که داعش در جهان هشت شاخه دارد، مدعی شد که رهبران این گروهک تروریستی از جمله خلیفه خودخوانده آن یک شهر واقع در شمال شرق سوریه را پایگاه خود قرار داده اند.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز عربی، «برت مک گورک»، مشاور کاخ سفید و نماینده ویژه باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد تروریسم به رهبری این کشور، عصر امروز (یک شنبه) از افزایش حملات هوایی جنگنده های ائتلاف به پایگاه های داعش در شهر تحت اشغال الرقه در شمال شرق سوریه خبر داده و تاکید کرد که حمله به این گروهک تروریستی تنها در زمینه نظامی نبوده بلکه زمینه های دیپلماتیک و اقتصادی را نیز در بر می گیرد.
بر اساس این گزارش، نماینده رئیس جمهوری آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد تروریسم با اعلام این که گروهک تروریستی داعش هم اکنون هشت شاخه مختلف در سراسر جهان دارد، شاخه فعال در خاک لیبی را خطرناک ترین آنها برشمرد.
مک گورک همچنین مدعی شد که شماری از رهبران داعش از جمله «ابوبکر البغدادی»، خلیفه خودخوانده این گروهک تروریستی، شهر «الشدادی» در جنوب استان مرزی الحسکه در شمال شرق سوریه و در حد فاصل مناطق کردنشین این کشور و شهر الرقه را به عنوان پایگاه خود قرار داده اند.



منبع: شفقنا


ویدیو مرتبط :
داعش یک جاسوس را در لیبی اعدام کرد لیبی-طرابلس