سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرکت DELL از 3 داک مبدل برای استاندارد USB-C رونمایی به عمل آورد


شرکت DELL از 3 داک مبدل برای استاندارد USB-C رونمایی به عمل آورد

از مدت ها پیش و قبل از اینکه این همه محصول مختلف با پورت USB-C به بازار عرضه شود، این وعده به ما داده شده بود که می توانیم به واسطه همین تک پورت، بسیاری از استانداردهای اتصال را به همراه داشته باشیم.

اما چگونه؟ هیچ شرکتی آنطور که باید و شاید پا جلو نگذاشت تا تک پورت های USB-C را به چندین و چند پورت مختلف بدل سازد و حالا شرکت DELL بر آن شده تا بالاخره، به کاربرانی که از USB-C و محدودیت هایش به ستوه آمده اند، کمی آرامش هدیه دهد.

DELL امروز در کنار نمایشگر و لپ تاپ هایی که معرفی کرد، از سه داک هم پرده برداشت که می توانند پورت USB-C لپ تاپ های دل (و حتی مک بوک اپل) را به چندین استاندارد دیگر تبدیل کنند.

Dell Dock، همچون یک جعبه سیاه رنگ کوچک است که ابعادی برابر با ۱۵۵ در ۱۱۰ در ۲۱ میلیمتر دارد. پس از اتصال آن به پورت USB-C لپ تاپ خود، به ۳ پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0، پورت HDMI و mini DisplayPort،‌ همچنین VGA و یک پورت استریو و خروجی و ورودی صدا و در نهایت یک پورت اترنت دسترسی خواهید داشت.

dell-docks-ces-2016-11-980x420-w600

توسط Dell Dock، می توانید دو نمایشگر را با رزولوشن 1920 در 1200 (با ۶۰ هرتز) داشته باشید و یا یک نمایشگر خود را با رزولوشن 3840 در 2160 ببینید.

Dell Dock، صرفا نمونه کوچک تری بود که شرکت دل معرفی نموده. این کمپانی یک داک دیگر را نیز به نام Dell Thunderbolt Dock معرفی کرده که کمی بزرگتر بوده و اندازه ای برابر با ۱۴۵ در ۱۴۵ در ۵۲ میلیمتر دارد.

dell-docks-ces-2016-2-1280x720-w600

این مبدل از طریق استاندارد Thunderbolt 3 به لپ تاپ شما متصل می گردد. همانگونه که پیشتر نوشته ایم، نسل سوم از استاندارد تادربولت در قالب یک پورت USB-C عرضه گشته و می تواند سه نمایشگر با رزولوشن 1080p را پشتیبانی کرده و یا به سراغ ۲ نمایشگر 4K برود.

dell-docks-ces-2016-0-1280x720-w600

در حالی که دل این دو داک را برای محصولات خودش معرفی کرده، خبر خوب این است که با سایر دستگاه نیز سازگاری دارند و همین موضوع به معنای آن است که کاربران مک بوک ۱۲ اینچی اپل نیز می توانند با خرید این داک ها، از نوت بوک بسیار باریک خود نهایت استفاده را ببرند.

dell-docks-ces-2016-8-w600

در این میان شرکت دل یک دانگل کوچک دیگر را نیز برای استاندارد USB-C معرفی کرده که از پورت USB 3.0، و HDMI در کنار VGA و اترنت بهره می برد.

dell-docks-ces-2016-7-1280x720-w600

این در حالیست که در همین داک، یک باتری کوچک نیز جاسازی شده تا بتواند در نقش یک پاور بانک برای محصولات دارای USB-C ظاهر شود.

در نهایت لازم به اشاره است که قیمت Dell Dock برابر با ۱۹۹ دلار و قیمت Dell Thunderbolt Dock معادل ۲۹۹ دلار مشخص گشته. این دو محصول همچنین از تاریخ ۲۸ ژانویه، برای فروش در اختیار کاربران علاقمند قرار خواهند گرفت.

دیجی کالا CES

منبع: SlashGear

برچسب‌ها:cesCES 2016CES2016Dellدانگل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
پشتیبانی استاندارد USB-C و قابلیت شارژ ابزارهای جانبی