سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ بلک‌بری پس از PRIV تلفن‌های اندرویدی دیگر هم روانه بازار می‌کند


تماشا کنید/ بلک‌بری پس از PRIV تلفن‌های اندرویدی دیگر هم روانه بازار می‌کند

جان چن، مدیرعامل بلک‌بری، به تازگی با کانال تلویزیون FOX Business گفتگویی داشته و در آن به ارائه برخی توضیحات درباره جدیدترین تلفن هوشمند این کمپانی، یعنی PRIV پرداخته است.

زومیت/ جان چن، مدیرعامل بلک‌بری، به تازگی با کانال تلویزیون FOX Business گفتگویی داشته و در آن به ارائه برخی توضیحات درباره جدیدترین تلفن هوشمند این کمپانی، یعنی PRIV پرداخته است.

بلک‌بری به تازگی تلفن هوشمند اندرویدی PRIV را روانه بازار کرده است. جان چن، مدیر عامل این کمپانی کانادایی در گفتگویی که با شبکه تلویزیونی FOX Business داشته، به بسیاری از سوالاتی که برای مشتریان و علاقه‌مندان به این برند به وجود آمده، پاسخ داده است. به عنوان مثال چن در این مصاحبه اعلام کرده که بلک‌بری پس از Priv محصولات دیگری را نیز روانه بازار خواهد کرد که احتمالا یکی از آنها نسخه اندرویدی بلک‌بری پاسپورت باشد.

مجری برنامه از مدیر عامل بلک‌بری پرسید: «آیا او می‌تواند تایید کند که یک تلفن بلک بری هیچ وقت هک نمی‌شود؟» جان چن در پاسخ گفت:

این که انتظار داشته باشیم تلفن‌های بلک‌بری تحت هیچ شرایطی امکان هک شدن نداشته باشند، کمی ساده‌‌لوحانه است، اما با نرم‌افزار سرور قدرتمندی که در اختیار داریم (MDM, BES12) می‌توانیم همه تلفن‌ها را مدیریت کنیم و بلک‌بری Priv نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر تلفن شما قفل داشته باشد، هک‌کردن آن بسیار دشوارتر هم خواهد شد.
چن افزود، تلفن PRIV که نام آن از کلمه «امنیت (Privacy)» گرفته شده، برای مشتریان جوان‌تر در نظر گرفته شده است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی این گفتگو را تماشا کنید:

لینک دانلود ویدیو


ویدیو مرتبط :
بلک بری پس از PRIV تلفن های اندرویدی روانه بازار کرد