فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«پریا» به نیمه نزدیک می‌شود/ تصویربرداری تا پایان سال ادامه خواهد داشت


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،تاکنون بیش از چهل درصد از تصویربرداری سریال «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه که از 15 آبان ماه آغاز شده است، مقابل دوربین رفته است.

گروه تولید در حال حاضر قسمت‌های یک تا پنج را در لوکیشن فرودگاه امام خمینی(ره)، خیابان‌، اتوبان‌، پارک، بیمارستان و... صحنه‌های خیابانی و پراکنده سریال را ضبط می‌کنند. از اواخر هفته نیز با استقرار در یکی از لوکیشن‌های ثابت که خانه یکی از شخصیت‌های فرعی است، ادامه تصویربرداری صحنه‌های داخلی را از سر می‌گیرند.

این خانه منزل شخصیتی به نام «بهروز» است که شخصیتی فرعی در سریال است و نقش او توسط «اشکان هورسان» ایفا می‌شود.

به گزارش فارس، تمامی بازیگران سریال انتخاب شده و مقابل دوربین رفته‌اند و به جز نقش‌های کوتاه و فرعی، تا پایان پروژه بازیگر دیگری مقابل دوربین نخواهد رفت.

از بازیگران این سریال می‌توان به لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، محمود پاک نیت، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی اشاره کرد.

در «پریا» چهار بازیگر کودک نیز با نام‌های محمدرضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج نیز حضور دارند.

تصویربرداری سریال «پریا» تا پایان سال 1394 ادامه خواهد داشت و زمان دقیقی برای پخش آن هنوز اعلام نشده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که: قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که «پریا» پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌به‌یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.

سایر عوامل سریال عبارتند از: اسماعیل عفیفه تهیه کننده،حسین سهیلی زاده کارگردان،نعمت‌الله یمینی مدیر تولید، امیر زاغری طراح صحنه،محمد افسری مدیر تصویربرداری،پگاه تَرکی طراح لباس، سید جلال موسوی طراح گریم،مهدی آزادی مدیر صدابرداری،امیرسلیمانی برنامه‌ریز، امین محمودی دستیار اول کارگردان،مهین شهبازی منشی صحنه،مهدی پیله‌وریان مدیر تدارکات،امیر ژوبین تصویربردار پشت‌صحنه و هلیا رضایی عکاس.شرکت فانوس خیال زمان مجری طرح سریال است و «پریا» محصول مشترک اداره کل نمایش سیما و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (مؤسسه آوای سلامت) است که در حال تولید برای شبکه سه سیما است.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/JJXC34


ویدیو مرتبط :
پایان سال 2014 ادامه شهرک سازی اسرائیل