سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صحبت‌های روحانی مصداق بیرونی ندارد/ تجربه نشان‌داده آخرین اقدام در برابر رسانه‌ها توقیف نبود


حنیف غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، در واکنش به صحبت‌های رئیس جمهور در خصوص رسانه‌ها گفت: آن چیزی که مسلم است این است که سیاستمداران در هر کشوری باید با پختگی و سنجیدگی صحبت کنند و نباید تحت تاثیر احساسات و تحلیل‌های دیگران قرار بگیرند و سخنان افراطی یا اغراق‌آمیز بگویند.

این استاد ارتباطات افزود: سیاستمداران نباید در ترسیم شرایط موجود به ویژه شرایط رسانه‌ای موجود دچار افراط و تفریط یا اغراق شوند زیرا اینگونه سخنان مردم را دچار سردرگمی می‌کند.

وی ادامه داد: نه تنها آقای رئیس جمهور بلکه تمام اعضای دولت باید بدانند که صحبت‌هایشان حامل پیام است و خود یک رسانه است و توسط افکار عموم و صاحبنظران تحلیل می‌شود.

غفاری با بیان اینکه پیام‌ها نباید حامل اغراق یا افراط و تفریط باشد، گفت: در مرحله بعدی دولت باید صادقانه با مردم سخن بگوید.

این استاد ارتباطات با اشاره به سخن رئیس جمهور که گفته بود توقیف آخرین راه برای مواجهه با رسانه‌ها است، گفت: تجربه این را نشان نداده است که توقیف نخستین راه دولت در مواجهه با رسانه‌ها است.

وی در ادامه تصریح کرد: در بحث مذاکرات هسته‌ای ما شاهد توقیف یا تذکرات پی‌درپی دولت به رسانه‌ها بودیم که باعث محدودیت‌های فراوانی می‌شد یا در موضوعات دیگر هم به همین صورت بود.

غفاری با بیان اینکه صحبت‌های آقای رئیس جمهور در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات مصداق بیرونی نداشت، گفت: اگر توقیف آخرین مرحله مواجهه با رسانه است باید در قبال تمام رسانه‌ها اینگونه باشد. حتی اگر رسانه‌ای به اشتباه هم انتقاد کرد باید سعه صدر و تحمل دولت را شاهد باشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دفاع بی بی سی از توقیف 9 دی و توجیه اقدام دولت روحانی