ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و ثبت نتیجه تساوی در 2 بازی دیگر


به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با یک گل به سود سرخپوشان تهرانی خاتمه یافت. امید عالیشاه در دقیقه 35 گل پرسپولیسی‌ها را به ثمر رساند.

یحیی گل‌محمدی ذوب‌آهن را با آرایش محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، علی حمام، هاشم بیک‌زاده، مهدی مهدی‌پور، هادی محمدی، قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان، کاوه رضایی، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی رجب زاده به میدان فرستاد.

الکساندر لوبانف، لوکا ماریچ، محسن بنگر، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، علی علیپور، امید عالیشاه و مهدی طارمی هم با تصمیم برانکو ایوانکوویچ از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند.

دقیقه 2: پرسپولیسی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و نفوذ علی علیپور به خط دفاعی ذوب‌آهن و پاس خوبی که به محوطه جریمه برای مهدی طارمی ارسال کرد، می‌توانست سرخپوشان را خیلی زود پیش بیندازد، اما مهاجم گلزن پرسپولیس این موقعیت را از دست داد.

دقیقه 8: پاس مهدی رجب‌زاده به کاوه رضایی می‌توانست برای ذوب‌آهن گلی را به همراه داشته باشد که مدافعان پرسپولیس تن به کرنر دادند.

دقیقه 26: ارسال روی دروازه ذوب‌آهن با ضربه سر محمد انصاری همراه شد. توپ در آستانه دروازه به پای رامین رضاییان برخورد کرد و برگشت داده شد که در شلوغی محوطه جریمه بار دیگر به رضاییان رسید، اما ضربه او با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30: شیطنت فرشاد احمدزاده و برخورد هاشم بیک‌زاده با این بازیکن باعث شد تا اشکان خورشیدی هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کند.

دقیقه 35: پاس خوب علی علیپور برای مهدی طارمی و دید خوب این بازیکن که امید عالیشاه را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد، باعث رقم خوردن گل پرسپولیس شد. عالیشاه پس از کنترل توپ با پای چپ ضربه‌اش را به توپ زد تا دروازه رشید مظاهری باز شود.

دقیقه 36: فرار مهدی طارمی پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن موقعیت خوب دیگری را برای پرسپولیس رقم زد که هادی محمدی، مدافع حریف تعادل این بازیکن را به هم زد تا پرسپولیس از رسیدن به گل دوم باز بماند. در حالی که طارمی اعتقاد شدیدی به خطای پنالتی داشت، داور بازی نظر او را رد کرد.

دقیقه 37: هاشم بیک‌زاده پس از جا گذاشتن رامین رضاییان شوتی را روانه دروازه پرسپولیس کرد که توپ او با فاصله کمی از کنار دروازه لوبانف به بیرون رفت.

همزمان با این بازی دو دیدار دیگر در مشهد و تبریز برگزار شد که در پایان نیمه اول این دیدارها نتایج زیر رقم خورد: * تراکتورسازی تبریز صفر - پدیده خراسان صفر* سیاه جامگان مشهد صفر - گسترش فولاد تبریز صفر

انتهای پیام/4


ویدیو مرتبط :
ذوب شدن ذوب آهن و صعود پرسپولیس به نیمه نهایی