سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استاندار قزوین تسریع در استرداد مالیات بر ارزش افزوده به واحدهای فعال در حوزه صادرات را خواستار شد


به گزارش روابط عمومی استانداری که روز دوشنبه به ایرنا نمابر شد، فریدون همتی در نامه ای به دکتر علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی بر استرداد مالیات بر ارزش افزوده به واحدهای اقتصادی فعال در امر صادرات در مهلت قانونی تاکید کرد.
در بخشی از نامه استاندار قزوین خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی آمده است: با به فرجام رسیدن برجام، فضای جدیدی بر اقتصاد کشور حاکم گردیده و در دوران پسا تحریم رسیدن به رشد اقتصادی مطلوب نیازمند اقدامات فوری و موثر می باشد.
همتی در ادامه آورده است: یکی از راههای دستیابی به رشد مطلوب و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با توجه به محدودیتهای درآمدی کشور، توسعه صادرات کالاها و محصولات غیرنفتی می باشد و این امر اهمیت حمایت از واحدهای تولیدی با محصولات صادراتی را دوچندان می سازد.
وی در ادامه نامه خود به وزیر اقتصاد و دارایی مرقوم کرده است: در حال حاضر این واحدها با مشکل عدم استرداد وجه مالیات بر ارزش افزوده در امر صادرات در زمان قانونی مواجه می باشند که این امر بلوکه شدن منابع بنگاه جهت ادامه تولید، ایجاد مشکل نقدینگی، نیاز به اخذ تسهیلات جدید و مشکلات بعدی را در پی خواهد داشت.
استاندار قزوین در پایان این نامه تاکید کرده است: با هدف کمک به رونق تولید، افزایش صادرات و جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال در امر صادرات، دستور فرمایید در پرداخت وجوه دریافتی مالیات بر ارزش افزوده تسریع نمایند.
3013/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نعمت زاده اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده را خواستار