سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیام تسلیت محمدرضا عارف در پی درگذشت آیت‌الله طبسی


منتخب مردم تهران در مجلس دهم در پی درگذشت عالم مجاهد آیت‌الله عباس واعظی طبسی تولیت آستان قدس رضوی پیام تسلیتی را صادر کرد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس دهم در پی درگذشت عالم مجاهد آیت‌الله عباس واعظی طبسی تولیت آستان قدس رضوی پیام تسلیتی را صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: ایشان بعد از انقلاب  اسلامی نیز یکی از یاران فعال و باوفای نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئولیت‌های خطیر در دوره‌های مختلف بودند و خدمات خود را با رویکرد وظیفه شناسانه تقدیم ملت شریف ایران  بخصوص مردم نجیب استان خراسان کردند  و منشاء تحولات چشم‌گیری در این استان بودند.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

«انالله و اناالیه راجعون

رحلت فقیه دانشمند و مجاهد خستگی‌ناپذیر حضرت آیت‌الله ناصر واعظ طبسی عضو  محترم مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاثر و تالم شد.

مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی در دوران حاکمیت استبداد و خود محوری دوران طاغوت با نقش آفرینی ارزشمند و هدایت جوانان و  با تحمل زندان‌های طولانی مدت از کرامت و منزلت مردم دفاع کرد. ایشان بعد از انقلاب  اسلامی نیز یکی از یاران فعال و باوفای نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئولیت‌های خطیر در دوره‌های مختلف بودند و خدمات خود را با رویکرد وظیفه شناسانه تقدیم ملت شریف ایران  بخصوص مردم نجیب استان خراسان کردند  و منشاء تحولات چشم‌گیری در این استان بودند.

اینجانب رحلت حضرت آیت‌الله  واعظ طبسی را به رهبر معظم انقلاب، مردم سرافراز ایران بویژه مردم متدین و بزرگوار استانهای خراسان ،نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری ، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام ،حوزه‌های علمیه علی الخصوص خانواده محترم آن فقیه عظیم شأن و فرزندان آن عالم وارسته تسلیت عرض می کنم و علو درجات را برای آن مرحوم  از خداوند متعال مسالت می کنم.

محمدرضا عارف»

گفتنی است؛ نشست خبری محمدرضا عارف که قرار بود فردا (شنبه) برگزار شود، به دلیل حضور عارف در مراسم تشیع مرحوم آیت‌الله طبسی لغو شد.


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت آیت الله سبحانی در پی درگذشت حجت الاسلام ابوالحسنی(قسمت1)