ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم فوتسال ناشنوایان ایران با درخشش دو گیلانی قهرمان جهان شد


رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان روز سه شنبه در این خصوص گفت : تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران با درخشش پوریا پاییزی و محمد کام دوست دو ورزشکار گیلانی و سایر ملی پوشان عنوان قهرمانی چهارمین دوره مسابقات فوتسال ناشنوایان جهان را در تایلند کسب کرد .
کریم لیاقت جو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این دو ورزشکار شایسته استان گیلان جزو نفرات اصلی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران بودند که موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شدند .
وی اظهار کرد : پوریا پاییزی و محمد کام دوست دو ملی پوش گیلانی به همراه سایر بازیکنان تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران با اقتدار حریفان خود را مغلوب کردند و توانستند از عنوان قهرمانی خود در جهان دفاع کنند .
وی خاطرنشان کرد : تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در فینال چهارمین دوره رقابت های جام جهانی فوتسال در تایلند برابر تیم میزبان قرار گرفت و موفق شد با نتیجه هشت بر سه حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند .
وی با ابراز رضایتمندی از عملکرد ورزشکاران گیلانی در رقابت های آسیایی و جهانی ، حضور تحسین برانگیز در رشته های مختلف ورزشی را محصول تلاش و کوشش عوامل اجرایی ، مربیان و ورزشکاران ارزنده این استان دانست و بیان کرد : در سال جاری ورزشکاران گیلانی درقالب تیم های ملی ناشنوایان ایران موفق به کسب دو مدال طلای جهانی ، سه مدال طلای آسیایی ، دو مدال نقره آسیایی و دو مدال برنز آسیایی شدند که این امر بیانگر دور نمای درخشان برای ورزش ناشنوایان است.
وی ادامه داد : قدردانی از مدال آوران نیز ، یکی از راه های ارتقای عملکرد و بهبود شاخص های توسعه در رشته های ورزشی و انگیزش بیشتر ورزشکاران می باشد که امیدواریم با حمایت اداره کل و سایر ارگان ها بتوانیم این مهم را به نحو شایسته عملیاتی کنیم .ک/3
7285/6070

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انتطارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ناشنوایان پس از قهرمان