سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصویر جدیدی منتسب به گوشی پرچم‌دار شیائومی می 5 (Xiaomi Mi 5) فاش شد


Xiaomi-Mi-5-in-Black

شیائومی قصد دارد تا از شیائومی می 5 (Mi 5) پس از فستیوال بهاره چین در ماه آینده، رونمایی کند؛ محصولی که با نزدیک‌شدن به زمان معرفی بنابر شایعات اخیر، روند تولید آن حالت سریعی به‌خود گرفته است تا پیش از عرضه شیائومی می 5 در ماه فوریه، این گوشی برای فروش آماده باشد. به‌تازگی نیز، تصویری منتسب به شیائومی می 5 فاش شده است که تفاوت‌های زیادی با تصاویر از پیش منتشرشده دارد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

همان‌طور که مشاهده می‌‌کنید، این نصویر منتشرشده از بدنه فلزی برای پرچم‌دار آینده شیائومی حکایت دارند؛ با این‌حال، شایعاتی در اینترنت پیچیده است که ادعا دارد این تصویر، از یک گوشی از شرکت اوپو به‌دست‌ آمده و لوگوی شیائومی (Mi) برروی آن قرار گرفته است. اگر این تصویر را با تصاویر از پیش منتشرشده از شیائومی می 5 مطابقت دهیم، در این تصویر، کمی تفاوت با تصاویر قبلی از پرچم‌دار آینده شیائومی مشاهده می‌شود.البته این احتمال وجود دارد که تصویر منتشرشده، از یک مدل جدید از گوشی‌های هوشمند شیائومی حکایت داشته باشد که در آینده معرفی خواهد شد.

s_728326606d684e12b0fc4bb05d8067a4

در حال‌حاضر، نمی‌توان صحت این تصویر را تایید کرد چراکه تاکنون، تصاویر زیادی از شیائومی می 5 فاش شده که در برخی موارد با یک‌دیگر یا مشخصات احتمالی آن‌ها تمایز دارند. لازم به‌ذکر است که پیش‌تر، شیائومی می 5 با تراشه اسنپدراگون 820 و 3 گیگابایت رم در آزمون GeekBench ظاهر شد و در بخش‌های بررسی عملکرد تک‌هسته‌  چند هسته، به‌ترتیب 2182 و 4892 امتیاز به‌دست آورد. پیش‌تر در ترنجی خواندید که شیائومی می 5 در رویداد رسانه‌ای 5 اسفند این شرکت معرفی خواهد شد.

gizmochina

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
زوم تک -جدیدترین گوشی شیائومی Xiaomi Mi Note Pro