سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرنوشت نهایی دادگاه اپل و اف بی آی این سه شنبه مشخص خواهد شد


سرنوشت نهایی دادگاه اپل و اف بی آی این سه شنبه مشخص خواهد شدزوم تک/ همانطور که می دانیم فردا حوالی ساعت ۹ شب به وقت تهران و ۹ صبح به وقت لوس آنجلس رویداد ۲۱ مارس اپل آغاز به کار می کند و محصولاتی جدید از قبیل اپل واچ جدید ، آیپد ایر ۳ و نیز آیفون ۴ اینچی جدید با نام Iphone SE به طور رسمی معرفی خواهند گردید.

فردا روز خوبی برای اهالی کوپرتینوست گرچه پس فردا یعنی روز سه شنبه و دقیقا ۱ روز پس از معرفی محصولات جدیدش باید مسئولان و وکلای حقوقی این شرکت به جلسه ی نهایی دادگاه رفته و از حریم خصوصی کاربران خود دفاع نمایند.

جلسه ی نهایی این پرونده در دادگاهی واقع در واشنگتن دی سی برگزار می شود و دلیل آن هم اینست که اپل در مقابل رای دادگاه پیشین به منظور ساختن نسخه ای از ای او اس که بتواند گوشی های رمز گزاری شده را رمزگشایی کند سر باز زده است.

در جلسه ی روز سه شنبه کارشناسان فنی دو طرف اظهارات خود را مطرح کرده و هرکدام دلایل خود را توضیح می دهند و در نهایت رایی صادر خواهد شد که دیگر لازم الاجراست و پرونده را مختومه خواهد کرد ، وکیل حقوقی شرکت اپل در مورد مقاومت این شرکت در مورد خواسته ی پلیس فدرال آمریکا می گوید : علاوه بر خطر در هم شکستن حریم خصوصی کاربران سیستم عامل آی او اس همکاری با پلیس فدرال خطرات بزرگی را هم برای مهندسین شرکت اپل ایجاد خواهد کرد به این صورت که اگر کسانی که بر روی ساخت و توسعه ی نسخه ی دولتی آی او اس کار می کنند(نسخه ی که رمزگشایی آیفون و آیپد ها را برای دستگاه های امنیتی تسهیل می کند)نامشان فاش شود،در معرض خطر جانی قرار خواهند گرفت و ممکن است هدف آدم ربایی گروه های تروریستی و یا هکرها قرار بگیرند تا از این طریق آنها را مجبور نمایند تا نسخه ی دولتی آی او اس را به آنان بدهند.

چند روز پیش مطلبی را برایتان منتشر کردیم که نشان می داد مهندسین نرم افزاری بخش سیستم عامل آی او اس شرکت اپل قصد دارند که در صورت صدور رای نهایی دادگاه علیه شرکتشان یا از همکاری با اف بی آی سر باز زنند و حتی اگر مجبور باشند از سمت خود استعفا خواهند داد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زوم تک


ویدیو مرتبط :
اطلاعاتی درباره سه شنبه سرنوشت ساز برای جمهوری خواهان.3