ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قهرمان کشتی ناشنوایان جهان در نهاوند تجلیل شد


به گزارش روز یکشنبه ایرنا در این مراسم رئیس هیات کشتی نهاوند گفت: شهرستان نهاوند یکی از شهرهای مهم استان در رشته کشتی است که استعدادهای خوبی در آن پرورش یافته و در گذشته افتخارات زیادی برای کشور و استان کسب نموده است .
حجت الاسلام گودرز سیفی با بیان اینکه لازم است کشتی نهاوند گذشته با شکوه و افتخار آمیز خود را در ورزش کشتی تکرار نماید افزود: شهرستان نهاوند شهری با استعداد در زمینه پرورش کشتی گیرانی است که می توانند جهانی شوند که باید با مدیریت درست این زمینه ها فراهم شود تا ما بتوانیم این ورزش را در سطح نهاوند جهانی نمائیم.
وی کسب مقام طلای جهانی ناشنوایان کشور در رده نوجوانان را اولین گام در این راستا ذکر کرد و افزود: با کشتی خوب پهلوان محمدی سروش در مسابقات ناشنوایان کشور بار دیگر کشتی نهاوند در سطح جهان درخشش پیدا کرد که این مساله می تواند طلیعه ای برای ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران این رشته باشد .
وی با بیان اینکه ما بدنبال ادامه برنامه درخشش کشتی نهاوند در میادین جهانی هستیم افزود: با برنامه ریزیهایی که طی یک سال گذشته صورت گرفت ما توانستیم با همکاری همه دلسوزان این ورزش انگیزه خوبی در ورزشکاران ایجاد نمائیم که کسب این مقام جهانی حاصل این برنامه ریزیها می باشد.
وی ورزش کشتی را ورزش ملی کشور و رشته اول شهرستان عنوان کرد و افزود: رشد و پیشرفت در ورزش کشتی می تواند باعث تحرک و پویایی بیشتر در سایر رشته های شهرستان شود لذا همه باید در این زمینه تلاش کنند تا بتوان استعدادهای شایسته نهاوند در همه رشته های به ویژه ورزش کشتی را به فعالیت برسانند .
رئیس هیات کشتی نهاوند افزود: ما به منظور تشویق این کشتی گیر با استعداد و خوش آتیه از سوی هیات کشتی نهاوند معادل 100 میلیون ریال لوازم خانگی در سه مرحله به وی اهدا می کنیم و تشویقها و حمایتهای لازم را از او به عمل می آوریم تا علاوه بر تشویق وی انگیزه ای قوی برای سایر کشتی گیران بوجود آید.
پهلوان محمد محمدی سروش هفته گذشته در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان توانست مدال پر ارزش جهانی را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورد .
این کشتی گیر در حال حاضر در پایه ششم ابتدایی در مرکز استثنایی شهید مطهری نهاوند مشغول به تحصیل می باشد .
بیش از 300 کشتی گیر سازمان یافته در شهرستان نهاوند در این رشته فعالیت ورزشی دارند .
شهرستان نهاوند یکی از قطبهای مهم ورزش کشتی در کشور است که قهرمانان بزرگی چون سعید ابراهیمی ، حمید سیفی ، علیرضا درویشی ، بهنام نژاد، سعید کولیوند ،محمد رضایی را تحویل کشتی کشور داده و مدالهای با ارزشی را در میادین جهانی برای میهن اسلامی بدست آورده اند .
7525/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مهدی حب درویش رکورددارواقعی روپایی جهان تجلیل از قهرمان