فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



معلمان مدارس پژوهش محور تجلیل می شوند


گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) حاکی است در این همایش که فردا یکشنبه برگزار خواهد شد از معلمین نمونه منطقه ای و استانی و نیز از معلمان، مدیران برتر پژوهشی، مدرسین و مشاورین طرح مدرسه پژوهش محور تجلیل می شود.
بر اساس این گزارش در این برنامه 45 نفر از مدیران حامی طرح های پژوهشی ، هشت نفر از مدرسین طرح مدرسه پژوهش محور، 30 نفر از مشاورین طرح، 10 نفر از معلمان نمونه منطقه ای و استانی و 38 نفر از مدیران پژوهنده در مقاطع سه گانه تحصیلی تجلیل خواهند شد.
ارائه یافته های پژوهشی توسط چهار نفر از معلمان پژوهنده ، اجرای زنده سرودهایی با مضامین ملی دینی ، سخنرانی، پخش نماهنگ، اجرای موسیقی گروه آوای یار از کانون های فعال فرهنگسرای خاتم(ص)، اهدا لوح تقدیر و تجلیل از برگزیدگان از بخش های مختلف این همایش است.
همایش تجلیل از معلمان نمونه و پژوهشگران طرح مدرسه پژوهش محور با حضور حداد معاون پژوهشی سازمان آموزش و پرورش، ابراهیم رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه 18 ، اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه 18 و رئیس فرهنگسرای خاتم(ص) و شماری از معلمان، مدیران و مسئولین منطقه ای برگزار و در بخش جانبی همایش، نمایشگاهی از دستاورد های پژوهشی معلمان منطقه 18 به نمایش در خواهد آمد.
این برنامه روز یکشنبه 26 اردیبهشت از ساعت 9 الی 13 در سالن شهید مختار سلیمانی منطقه 18 به نشانی یافت آباد، میدان الغدیر، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، جنب خانه فرهنگ امام علی (ع) برگزار می شود.
تهرام 1085**1831

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تجلیل،معلمان،بهشهر