سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اورژانس اجتماعی سال گذشته چند نفر را از مرگ نجات داد؟


اورژانس اجتماعی سال گذشته چند نفر را از مرگ نجات داد؟ایرنا/ رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اورژانس اجتماعی سال 94 با مداخله به موقع 4500 نفر را از مرگ حتمی نجات داد.

انوشیروان محسنی بندپی در نشست بررسی آسیبهای اجتماعی در وزارت بهداشت افوزد: در کشور به علت ترویج ‌آموزه های دینی و اخلاقی میزان خودکشی پایین است اما حتی یک مورد آن هم برای جامعه ما زیاد است.
وی افزود: اضطراب،افسردگی و استرس از جمله عوامل اقدام به خودکشی است و لازم است برای کنترل این عوامل در کشور برنامه اقدام و عمل داشته باشیم.
محسنی بندپی گفت: سازمان بهزستی خط مقدم برخورد با خودکشی است و برای رسیدگی به این مسائل خط اورژانس اجتماعی 123 را برای مداخله در بحرانهای اجتماعی فعال کرده است و در 190 شهر با استفاده از 247خودروی اختصاصی فعالیت می کند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سال گذشته فعالیت اورژانس اجتماعی با اقدام فوری و به موقع 4500 نفر را از مرگ حتمی نجات داد،اقدامات این مرکز شبانه روزی است و در سال 95 نثز مراکز آن افزایش می یابد.
وی افزود: خط 1480 بهزیستی نیز برای ارائه خدمات و حمایتهای اجتماعی فعال است، سال گذشته یک میلیون و 50 هزار تماس تلفنی با این خط برقرار شد که فقط توانستیم 50 درصد این تلفن ها را که حدود 500 هزار تماش بودند؛ پاسخ دهیم و به علت کمبود امکانات نتوانستیم به همه این تماسها جواب دهیم.

**قرص برنج عامل مهم خودکشی
وی گفت: مهمترین عامل خودکشی قرص و سموم است و قرص برنج یکی از مهمترین این اقلام است و لازم است وزارت بهداشت با همکاری شورای عالی سلامت و امنیت غدایی این محصول را از بازارحذف کند زیرا حتی اگر برنج ها فاسد شوند و کرم بزنند نیز عوارض آن بسیار کمتر از مصرف قرص برنج توسط برخی افراد است.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
دختر جوانی که 4 نفر را از مرگ نجات داد!!