ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حمید درخشان: به نفع پرسپولیس انتقاد کردم


حمید درخشان: به نفع پرسپولیس انتقاد کردمورزش 3/ حمیددرخشان از بهترین های بازی دیروز پیشکسوتان درباره مطلب تازه ای که درباره اعتصاب پرسپولیسی ها اعلام کرده بود،در ورزش سه به توضیح برخاست.
حمید درخشان حرف هایش را درباره بازی دیروز آغاز کرد وگفت من انتظار دارم مسئولان برای بازیکنان بزرگ پیشکسوت بازیهایی در حد نام واعتبارشان برگزار کند،اگر مثلا پرسپولیس واستقلال بازی دارند اگر قبل از بازی ،مسابقه پیشکسوتان 2 تیم را بگذارند کار خوبی کرده اند،به نظر من باید کمی بیشتر وبهتر برای این گروه برنامه ریزی کرد.
حمیددرخشان درباره انتقادش گفت من اصلا نگفتم همه بازیکنان را باید بیرون بریزیم تنها چیزی که من گفتم این بود که کسانی را که عامل اعتراض واعتصاب بودند را باید از باشگاه اخراج کرد تا در عملکرد سرمربی تیم اختلال نکند.
حمیددرخشان اعلام کرد: من به گواهی رسانه شما در تمام ماه های اخیر از پرسپولیس حمایت کرده ام،پرسپولیس همیشه تیم من است حالا یک روز برانکو می آید ومیرود ویک روز من سرمربی هستم ویک روز دایی وروز دیگر حمید استیلی اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است واعتبارش از نام من وپروین وخوردبین وپنجعلی وپیوس بالاتر است.

دنیایی از خبرهای داغ ورزشی در کانال تلگرامی ورزش telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
حمید درخشان سرمربی پرسپولیس شد!