سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آتن خواستار همبستگی اروپا درباره بحران مهاجران در نشست امروز بروکسل شد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نخست‌وزیر یونان روز یکشنبه خواستار همبستگی هم‌پیمانان اروپایی با دولت آتن در ارتباط با بحران مهاجران شد.

بنابه گزارش خبرگزاری رویترز، «الکسیس سیپراس» طی اظهاراتی در این خصوص اعلام کرد: «یونان خواستار همبستگی هم‌پیمانان اروپایی خود در خصوص بحران مهاجران طی نشست روز دوشنبه اتحادیه اروپا و ترکیه در بروکسل است و از آنها می‌خواهد از میان ترس، نژادپرستی و همبستگی یکی را انتخاب کنند.»

وی همچنین با متهم کردن اتریش و کشورهای حوزه بالکان به اعمال تدابیر محدود کننده در مرزهای خود اعلام کرد که این کشور اروپا را به نابودی و زوال می‌کشانند.

بنابر اعلام کمیسر امور مهاجران اروپا، در حال حاضر بیش از 30 هزار مهاجر و پناهجو به دلیل تصمیمات برخی کشورهای حوزه بالکان در یونان حضور دارند و در انتظار باز شدن مرز مقدونیه برای ادامه مسیر مهاجرت خود به سمت کشورهای اروپای غربی از جمله آلمان هستند که با توجه به افرادی که از ترکیه و از طریق دریای اژه خود را به جزایر یونان می‌رسانند، احتمالا شمار پناهجویان بلوکه شده در یونان تا پایان ماه جاری به 100 هزار نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اروپا چگونه می تواند بحران مهاجران را مهار کند؟