فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشن «مولود کعبه» با حضور پدر مدافعان حرم برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر  جشن «مولود کعبه» روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه جاری از ساعت 17 در فرهنگسرای امام(ره) با حضور مادران و پدران چشم به راه و مدافعان حرم برگزار می‌شود.

در این برنامه که روح‌الله کمانی اجرای آن را بر عهده دارد، برنامه‌های نظیر مولودی‌خوانی توسط محمد کریمی، تواشیح توسط «گروه الزهرا»، نمایش کودک توسط «گروه علم بیگی و اجرای موسیقی زنده سنتی توسط  علی هادیان برگزار می‌شود.

همچنین از برنامه‌های جانبی این جشن می‌توان به کارگاه حضوری پتینه، نمایشگاه آثار هنری، خوشنویسی، برش فلزات، سفال، کاردستی، نقاشی کودکان اشاره کرد.

قرار است در این برنامه از پدران شهید و مدافعان حرم و افرادی که نام آن‌ها علی تجلیل شود، علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی به فرهنگسرای امام(ره) تهران‌ میدان قدس(تجریش)، خیابان شهید باهنر بعد از سه راه یاسر خیابان امیر سلیمانی فرهنگسرای امام(ره) مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 26100780 تماس بگیرند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جشن میلاد مولود کعبه