فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سری جدید خندوانه، در استادیوم!


این نکته که الان رامبد جوان با یک تیم سینمایی – کاملا متفاوت با تیم تلویزیونی اش – سر پروژه «نگار» است، خبر تازه ای نیست. او از اول هم قرار بود در زمان بین فصل دوم و سوم خندوانه، فیلمش را بسازد و روانه اکران کند تا از سینما هم زیادی دور نماند.

هفته نامه تماشاگران امروز: این نکته که الان رامبد جوان با یک تیم سینمایی – کاملا متفاوت با تیم تلویزیونی اش – سر پروژه «نگار» است، خبر تازه ای نیست. او از اول هم قرار بود در زمان بین فصل دوم و سوم خندوانه، فیلمش را بسازد و روانه اکران کند تا از سینما هم زیادی دور نماند.

این نکته که مراحل پیش تولید و تولید فیلم بیش از برنامه ریزی های قبلی طول کشیده هم اطلاع تازه ای نیست و تقریبا همه می دانند که فیلم رامبد به جشنواره نمی رسد و باید منتظر اکران عمومی اش ماند؛ اما این سوال همچنان پابرجا می ماند که با این گرفتاری ها و دردسرهای جوان، چه بلایی سر «خندوانه» محبوب مردم می آید و اصلا کسی به فکر ساخت فصل تازه آن هست یا نه؟

 به خصوص در روزها و شب هایی که شبکه نسیم و آی فیلم – با بهانه و بی بهانه – بخش های خندوانه را روی آنتن می فرستند، داغ دل آدم در بی برنامگی تلویزیون بیشتر و این سولا پررنگ تر می شود. ما در این مطلب سعی کرده ایم از حرف های درگوشی عوامل برنامه و آشنایان رامبد، اطلاعاتی بیرون بکشیم!

سری جدید خندوانه، در استادیوم!باور می کنید یا نه؛ ولی می گویند برنامه «خندوانه» به اندازه 17 سال اجرای هر شبی، تماشاچی رزرو شده دارد؛ حالا محاسبه کنید که یعنی چند نفر به این برنامه پیامک زده اند و خواستار حضور در آن شده اند.

و.ق.تی یک نفر تهیه کننده این برنامه باشد و با این همه اقبال عمومی مواجه باشد و مدیران تلویزیون هم (به دلیل مخاطب پسندی و درآمدزایی) از برنامه حمایت کنند، چه می کند؟ آیا بی خیال ساخت ادامه آن می شود؟

الان تیم تهیه خندوانه با شمورت دور و نزدیک رامبد، در حال ساخت دکوری هستند که گنجایش پذیرش نزدیک به هزار میهمان را دارد. (این عدد را خبر نگار ما هم باور نکرد ولی وقتی از ابعاد دکور و میزان پیامک های ارسالی به برنامه مطلع شد، پذیرفت!)

دومین تغییر عمده، محل استودیوی خندوانه است. استودیوی شمال بلوار ارتش دیگر گنجایش دکور جدید را نداشت و به همین دلیل، تیم دکور خندوانه سوله بزرگی را در اطراف بزرگراه فتح اجاره و تجهیز کرده اند تا کار زمان بر دکور بدون عجله انجام شود. اتاق فکر  برنامه برای طراحی فصل سوم تشکیل شده، هر چند می گویند بدون حضور چهره های اصلی (مثل شهیدی فرد و جوان)، خروجی پررنگی ندارد.

اگر می خواهید از قسمت مالی و تبلیغاتی خندوانه هم باخبر شوید، بد نیست بدانید که از همین حالا، چند برند معتبر و شرکت معظم، رقابت خود را برای در اختیار گرفتن تبلیغ اصلی خندوانه آغاز کرده اند و لابی های متعددی برای تخمین عدد و رقم سری سوم آغاز شده است. (لابی به آن معنا که اگر واسطه ای موفق شود قرارداد بین سازمان و شرکت تبلیغاتی را جوش دهد، حق العمل شیرین و اعتبار مناسبی به دست می آورد.)

می گویند رامبد جوان و فراخانی (تهیه کننده) تصمیم دارند از همان تیم تولید و فنی قدیمی در تولید این خندوانه استفاده کنند. تیمی که انتظار داشتند در پروژه سینمایی هم همراه جوان باشند ولی ضد حال بزرگی خوردند و این روزها نام بیشترشان را می توان در تولیدات شبکه افق پیدا کرد.


ویدیو مرتبط :
خندوانه، 23 مرداد 94، آهنگ جدید خندوانه، تیتراژ پایانی