هما به پرسپولیسی‌ها اجازه تمرین نداد


به گزارش مشرق، به خاطر زیر کشت رفتن زمین چمن ورزشگاه درفشی‌فر پرسپولیسی‌ها به مدت یک ماه نمی‌توانند در این ورزشگاه تمرین کنند، به همین خاطر مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال آن هستند که تمرینات تیم‌شان را به ورزشگاه هما ببرند. در همین رابطه برانکو ایوانکوویچ به همراه مسئولان باشگاه پرسپولیس از زمین چمن ورزشگاه هما بازدید کردند و آن را مورد تأیید قرار دادند تا تمرینات پرسپولیس به این مکان انتقال پیدا کند.

البته مسئولان مجتمع فرهنگی و ورزشی هما به خاطر اینکه زمین فوتبال این مجموعه در محیطی اداری واقع شده و امکان تردد هواداران و لیدرها در این مجموعه وجود ندارد با درخواست پرسپولیسی‌ها برای انجام تمرینات سرخپوشان در مجموعه هما مخالفت کردند و این مخالفت را به گوش مسئولان باشگاه پرسپولیس هم رسانده‌اند.

با وجود مخالفت مسئولان مجموعه هما با انجام تمرینات پرسپولیس در این زمین، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهند به هر صورتی شده تمرینات تیم‌شان را در این مجموعه برگزار کنند. به همین خاطر آنها اعلام کردند که امکان برگزاری تمرینات پرسپولیس بدون حضور هواداران و لیدرها وجود دارد و پس از هماهنگی با حراست مجموعه هما این کار امکانپذیر است.


ویدیو مرتبط :
چرا رسانه ملی به مدیرعامل سابق پرسپولیس اجازه صحبت نداد