ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مشکل‌ چلسی‌ بزرگ‌تر‌ از‌ بحران‌ مقطعی‌ است


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 15:15

مشکل‌ چلسی‌ بزرگ‌تر‌ از‌ بحران‌ مقطعی‌ است

ورزش 3/ فرانک لمپارد، هافبک سابق چلسی معتقد است که مشکلات این فصل چلسی یک بحران مقطعی نیست.
چلسی در دیدار آخر خود مقابل استوک سیتی نیز شکست خورد تا روند ضعیفش را ادامه دهد و هفتمین شکست خود را در این فصل کسب کند. مدافع عنوان قهرمانی در رده ی شانزدهم جدول قرار گرفته و لمپارد معتقد است که مشکلات آبی‌ها خیلی بیشتر از یک بحران مقطعی است.
او گفت:" این مشکل خیلی بزرگتر از یک مشکل مقطعی است. چلسی دائما در حال باختن است. آنها باید هر چه سریعتر روند را تغییر دهند. باید مشکلات را هر چه سریعتر حل کنند.یک نگاه اجتمالی به آنچه برای چرخش روندشان نیاز دارند انداخته ام. نمی‌توان به عملکرد آنها ایرادی گرفت، به نظرم آنها فقط کمی بدشانس بودند. باید نتیجه بگیرند، به همین سادگی."
لمپارد سپس راجع به مورینیو گفت:" او این هفته در تمرینات باید تلاش زیادی انجام دهد. باید مثبت بماند زیرا خیلی چیزها علیه چلسی گفته می‌شود. بازیکنان خیلی ناراحت و بدون اعتماد به نفس هستند که این را به وضوح می‌توان دید."

نظر شما


ویدیو مرتبط :
مقطعی بسیار زیبا از سوره فجر با صدای دو قاری بزرگ اسلام