سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون وزیر کشاورزی: 120 هزار تن انواع کود شیمیایی وارد کشور شد


معاون وزیر کشاورزی: 120 هزار تن انواع کود شیمیایی وارد کشور شدایرنا/ معاون وزیر در امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت :120 هزار تن انواع کود شیمیایی امسال از طریق مجتمع بندری شهید رجایی و بندر امام (ره) وارد کشور شد.

عباس کشاورزی شنبه در بازدید از نحوه تخلیه و بسته بندی کودهای وارداتی در بندرشهید رجایی افزود: این اقدام برای تامین نهاده های مورد نیاز بهره برداران صورت گرفته است.
وی ادامه داد:ازکل واردات انجام شده ، 60 هزار تن کود از بندرشهید رجایی و 60 هزار تن نیز از بندر امام (ره) وارد کشور شده که سهم استان هرمزگان یکهزار و200 تن است.
وی بیان داشت: کود پتاسیم و فسفات تریبل با کیفیت ترین کودهایی است که از کشورهای آلمان وهلند خریداری و وارد کشور شده است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهارکرد: کودهای خریداری شده پس از نمونه گیری و بسته بندی در کیسه های 50کیلوگرمی به استان های مختلف ارسال می شود.
کشاورزی با اشاره به اینکه در کشور بیش از 100هزارتن کود سولفات پتاسیم موجود است ، اظهارکرد: تمرکز دولت بر واردات کودهای پتاس و دیگر نهاده های مورد نیاز بخش کشاورزی است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
معاون سیاسی وزیر كشور وارد ارومیه شد.