فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری نشست تخصصی برای نظام نوشتاری و خط گویش سمنانی در دانشگاه سمنان


مدیر گروه زبان شناسی همگانی دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان روز سه شنبه به ایرنا گفت : در این نشست صاحبنظران حوزه زبان شناسی و پژوهشگران، نویسندگان و شاعران گویش سمنانی در زمینه نظام نوشتاری این گویش به بحث و تبادل نظر می پردازند تا رویکرد واحدی برای تدوین نظام نوشتاری گویش سمنانی اتخاذ شود.
سید حسین رضویان افزود : این نشست با حضور دکتر کوروش صفوی استاد دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر محرم اسلامی دانشیار دانشگاه صنعتی شریف از استادان برجسته کشور و محققان خط سمنانی برگزار می شود.
وی اظهار داشت : در جلسه صبح و عصر به ترتیب استادان زبان شناسی در زمینه نظام نوشتاری از منظر زبان شناسی و دیدگاه های خود را در زمینه نظام نوشتاری گویش سمنانی مطرح خواهند کرد.
این نشست تخصصی به همت گروه زبان شناسی و انجمن علمی زبان شناسی همگانی دانشگاه سمنان برگزار می شود.
کتاب آموزش گویش سمنانی هم به همت استادان و محققان گویش سمنانی تالیف و توسط انتشارات دانشگاه سمنان منتشر و در اردیبهشت سال گذشته در این دانشگاه رونمایی شد.
6026/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگزاری نشست تخصصی BPN با مدیران طلایی و اثربخش