سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش برف و باران در زنجان آغاز شد


صونا صرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از زنجان از ورود سامانه جوی به استان از اوایل صبح امروز خبر داد و اظهار کرد: این سامانه حدود 24 ساعت در استان فعالیت کرده و بارش‌هایی را موجب می‌شود.

وی بارش‌های ناشی از فعالیت سامانه ورودی به استان را خفیف و پراکنده دانست و اضافه کرد: وزش باد شدید از دیگر پدیده‌های جوی استان بوده که از صبح امروز آغاز شده و وضعیت جوی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به قطع بارش‌های ناشی از فعالیت سامانه بارشی از فردا صبح ادامه داد: بعد از عبور این سامانه وضعیت جوی تا 24 ساعت بعد یعنی عصر روز جمعه پایدار خواهد بود.

صرفی از ورود یک سامانه بارشی به استان از عصر روز جمعه خبر داد و افزود: این سامانه تا بعد از ظهر روز شنبه در استان بارش‌های خفیف و پراکنده را موجب می‌شود.

وی کاهش دما بعد از خروج این سامانه را از استان از پدیده‌های جوی غروب شنبه اعلام کرد و ادامه داد: این پدیده جوی از اواخر روز شنبه تا روز دوشنبه در استان حاکمیت خواهد داشت.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان بازه کاهش دمای پیش‌بینی شده برای استان را از روز شنبه بین هشت تا 12 درجه پیش‌بینی کرد و گفت: این وضعیت جوی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان مستقر می‌شود.

صرفی دمای فعلی شهر زنجان را یک درجه بالای صفر عنوان کرد و ادامه داد: این دما نسبت به روز گذشته در این ساعت 9 درجه افزایش یافته است.

وی نوسان دمایی شهر زنجان را 11 درجه اعلام کرد و افزود: این شهر طی 24 ساعت گذشته دمایی بین دو درجه زیر صفر و 9 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

رئیس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان به ثبت 12 درجه زیر صفر به عنوان پایین‌ترین دما از گرماب اشاره کرد و گفت: بالاترین دمای این بازه زمانی با 13 درجه بالای صفر از آب‌بر گزارش شده است.

صرفی افزود: پایین‌ترین دمای روز گذشته در بین مراکز شهرستانی با هفت درجه زیر صفر از دو شهر قیدار و ماهنشان گزارش شده است.

انتهای پیام/73004/ت40

http://fna.ir/1185YO


ویدیو مرتبط :
بارش برف مردم زنجان را غافلگیر کرد