سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدیرکل آموزش و پرورش تهران: پیش ثبت‌نام در مدارس دولتی ممنوع است


مدیرکل آموزش و پرورش تهران: پیش ثبت‌نام در مدارس دولتی ممنوع استفارس/ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه برای سال تحصیلی آینده یک برنامه جامع برای استقرار پایه دهم متوسطه در مدارس دولتی و هیأت امنایی داریم، گفت:هیچ دستورالعمل و مجوزی برای پیش ثبت‌نام در مدارس دولتی داده نشده است.

اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این پرسش که «آیا پیش ثبت‌نام از دانش‌آموزان در مدارس دولتی قانونی است؟»، اظهار داشت: برای سال تحصیلی آینده یک برنامه جامع برای استقرار پایه دهم متوسطه در مدارس دولتی و هیأت امنایی داریم.

وی ادامه داد: هیچ مدرسه‌ای مجوزی برای پیش ثبت‌نام پایه دهم ندارد؛ چراکه اساساً فرایند ثبت‌نام کاملاً متفاوت است، ضوابط و مراحل آن بازنگری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه پیش ثبت‌نام در هر مقطع‌ای غیر قانونی است، خاطرنشان کرد: درحوزه مدارس غیر دولتی با توجه به اینکه شهریه اعلام شده است منعی وجود ندارد و این مدارس مطابق ضوابطی که اعلام شده عمل می‌کنند، اما در حوزه مدارس دولتی هیچ دستورالعمل و مجوزی برای پیش ثبت‌نام داده نشده است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
روحانی : آموزش و پرورش باید از دولتی بودن محض خارج شود