ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کد سربازی شریفی تغییر کرد /او بازیکن تراکتورسازی شد


ورزش > لیگ برتر - تسنیم نوشت:جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت که مهدی شریفی باید دوران خدمت سربازی‌اش را در تراکتورسازی سپری کند.

در خصوص اینکه آیا مهدی شریفی سرباز ملوان شده است، عنوان کرد: در ابتدا کُد شریفی برای باشگاه ملوان خورده بود و اظهارات سردار باران چشمه در این خصوص درست است اما بر اساس بررسی‌هایی که کمیته تقسیم سربازان ورزشکار در ستاد کل نیروهای مسلح انجام داد به این جمع بندی رسید با توجه به شرایط خاص و حساسی که تراکتورسازی به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا دارد این کد تغییر کرده و شریفی به جای رفتن به ملوان عازم تراکتورسازی شود. بنابراین شریفی از فردا بازیکن تراکتورسازی است.

وی تاکید کرد: از باشگاه‌ها درخواست داریم تا قبل از اینکه وضعیت اعزام بازیکنان سرباز مشخص نشده با آنها صحبت نکرده و آنها را هوایی نکنند.

251 43


ویدیو مرتبط :
ویدئو : بازیکن برزیلی جدید تراکتورسازی