ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برادران محمدی در بورس/ رقابت شدید روستوف و قلعه‌نویی!


برادران محمدی در بورس/ رقابت شدید روستوف و قلعه‌نویی!

اسپورت تی وی/ برداران محمدی در فصل جاری چنان عملکردی در ترکیب راه آهن داشتند که به تیم ملی و تیم امید نیز دعوت شدند. همین درخشش سبب شده تا این دو بردار در نیم فصل مشتریان پر و پاقرصی داشته باشند.
امیر قلعه نویی سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه خریدهایش در نیم فصل برای تقویت تراکتورسازی، در روزهای اخیر به دنبال جذب برادران محمدی از تیم راه آهن است و در این باره مذاکراتی را هم با رضا صادق پور مدیرعامل این باشگاه داشته است.
از سوی دیگر باشگاه روستوف روسیه که سردار آزمون را در اختیار دارد برای جذب میلاد محمدی مدافع چپ ملی پوش و یکی از برداران محمدی اظهار تمایل کرده است. با این وجود مهدی تارتار سرمربی راه آهن به شدت با جدایی این بردار مخالفت کرده و تاکید کرده که اجازه جدایی به آنها نخواهد دارد. با توجه به شرایط تیم راه آهن و نتیجه ای که در این فصل گرفته، بدیهی است که تارتار با جدایی دو ستاره تیمش مخالفت کند. از سوی دیگر راه آهنی ها ترجیح می دهند تا در صورت امکان این دو برادر را به یک باشگاه خارجی ترانسفر کنند تا در این رابطه پول خوبی نصیب آنها شود و چندان به حضور این دو برادر در تیم های داخلی موافق نیستند. از همین رو نیت باشگاه راه آهن این است که پایان فصل این دو بازیکن را به تیم های خارجی بفرستد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
انتقاد شدید قلعه نویی به کارشناسی داوری